fbpx
Now Reading
Tips Jana Pendapatan Tambahan Pasca Covid-19

Tips Jana Pendapatan Tambahan Pasca Covid-19

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Pandemik Covid-19 benar-benar memberi kesan kepada seluruh penduduk dunia. Bukan sahaja menjejaskan kesihatan dan nyawa, virus maut ini turut memberi impak pada semua jenis sektor pekerjaan dan perniagaan.

Kesannya kami rasa anda semua boleh lihat sendiri apa yang sedang terjadi di sekeliling anda.

Namun untuk kali ini, kami tak mahu berbicara banyak mengenainya sebaliknya nak memberi anda satu tips mudah untuk menjana pendapatan tambahan pasca Covid-19.

Hm menarik bukan? Siapa yang tak nak jana wang tambahan betul?

Ianya sesuai diceburi oleh semua orang baik untuk anda yang masih bekerja, berniaga mahupun yang sedang mengintai sebarang peluang menjana pendapatan tambahan

Perkenalkan BeBoZz By Celcom!

Semestinya satu peluang perniagaan terbaik oleh Celcom, satu syarikat gergasi yang kami yakin tak perlulah diperkenalkan lagi.

#1 Waktu kerja yang  Fleksibel

BeBoZz by Celcom direka khas untuk anda yang mahukan waku kerja yang fleksibel. Jika sebelum ini anda terikat dengan waktu kerja 9pagi – 6 petang dan uniform kerja yang formal. Kini  tidak lagi.

Tidak wujud lagi istilah sedemikian sebaliknya anda sendiri yang pilih dan rancang waktu anda.

#2 Hanya perlukan telefon di tangan

Syaratnya juga mudah, untuk memulakan dan menguruskan perniagan ini anda hanya memerlukan telefon di tangan anda bersama aplikasi Celcom Pulse yang boleh dimuat turun di Google Play atau  HuaweiAppGallery.

Selain itu hanya memerlukan capaian Internet. Mudah bukan? Semuanya hanya di hujung jari.

#3 Marketing secara online tanpa kedai fizikal, dimana sahaja

Segala jenis bentuk pengkilanan juga hanya perlu dilakukan secara online, atau mungkin dari mulut ke mulut, tanpa memerlukan kedai fizikal dan dimana sahaha. Lebih memudahkan bukan?

#4 Daftar dengan hanya RM20!

Yang paling menarik, modal permulaannya juga yang begitu rendah, hanya RM20 untuk mendaftar menjadi BeBoZz !

Semudah itu? Ya hanya semudah itu. Untuk maklumat lanjut sila layari laman BeBoZz di sini atau layari https://www.celcom.com.my/support/bebozz-by-celcom

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.