fbpx
Now Reading
Sertai ‘Lego Friends Block Party’ Di Sunway Malls Sambil Berkenalan Dengan 8 Karakter Terbaharu

Sertai ‘Lego Friends Block Party’ Di Sunway Malls Sambil Berkenalan Dengan 8 Karakter Terbaharu

Mulakan cuti sekolah anda dengan bermain LEGO Friends yang menyeronokkan di LEGO® Friends Block Party di Sunway Pyramid dari 15 hingga 26 Februari dan Sunway Velocity Mall dari 2 hingga 12 Mac.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Baru-baru ini LEGO Group telah memperkenalkan lapan karakter LEGO® Friends baharu dari pelbagai latar belakang bagi meraikan kepelbagaian masyarakat dan persahabatan dalam dunia moden.

Menurut Lego, pengenalan karakter generasi baharu itu untuk membolehkan lebih ramai kanak-kanak dari pelbagai latar belakang diberi perhatian dan diwakili semasa bermain.

Seiring dengan pelancaran tersebut LEGO turut memperkenalkan lapan set permainan baharu yang akan menemani kanak-kanak dalam pengembaraan role play mereka antaranya 41739 Liann’s Room, 41730 Autumn’s House, 41743 Hair Salon, dan banyak lagi.

Baca artikel berkaitan: LEGO Friends Perkenal 8 Karakter Baharu, Dari Pelbagai Warna Kulit Hingga Kelainan Upaya

Mengambil ilham dari pengenalan watak-watak LEGO Friends baharu ini, LEGO akan menganjurkan Lego Friends Block Party pada 15 hingga 26 Februari di Sunway Pyramid buat kanak-kanak agar dapat menjalin persahabatan yang segar antaranya menonton tayangan video dan kuiz selain membina aktiviti dengan set LEGO Friends baharu.

Namun keseronokan tidak terhenti di situ sahaja, dari 2 hingga 12 Mac pula, kanak-kanak boleh menantikan siri aktiviti LEGO Friends yang menarik di Sunway Velocity Mall.

Jumpa dengan karakter baharu di LEGO Friends Block Party

Mulakan cuti sekolah anda dengan bermain LEGO Friends yang menyeronokkan di LEGO® Friends Block Party di Sunway Pyramid dari 15 hingga 26 Februari dan Sunway Velocity Mall dari 2 hingga 12 Mac. 

Rasai kehidupan harian seperti pelbagai watak LEGO Friends baharu bersama rakan-rakan dengan melangkah ke bilik tidur yang diilhamkan dari keperibadian karakter dan set LEGO Friends baharu.

Dianjurkan dengan kerjasama Sunway Malls, kanak-kanak akan menikmati aktiviti seni dan kraf di bilik tidur Liann, mempamerkan bakat chef terpendam di bilik tidur Leo, mengambil bahagian dalam permainan yang menyeronokkan di bilik tidur Nova, selain menonton episod Siri Video LEGO Friends baharu sambil berkenalan dengan rakan-rakan baru sepanjang di sana.

Ketahui watak LEGO Friends yang akan menjadi rakan terbaik anda dengan menyertai LEGO Friends Characters Quiz dan serikan LEGO Friends Block Party  dengan merakam gambar menarik dengan watak kegemaran anda di gerai foto LEGO Friends. 

Setelah selesai semua aktiviti, dapatkan polibeg LEGO anda (sementara stok masih ada). Jika anda tidak sabar untuk mengetahui perlawanan LEGO Friends anda terlebih dahulu atau ingin berpakaian seperti karakter tersebut semasa LEGO Friends Block Party  semasa Pesta Blok Rakan LEGO, Kuiz Watak Rakan LEGO dalam talian akan tersedia di sini mulai 10 Februari 2023.

Bagi anda yang ingin mendapatkan Set LEGO Friends baharu, ianya tersedia di seluruh Lego® Certified Store, dan kedai dalam talian rasmi di  LazadaShopee, LEGOLAND™, serta peruncit dan gedung serbaneka utama di Malaysia.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.