fbpx
Now Reading
Gelagat Pembantu Rumah Erma Fatima ‘Didenda’ Lawak!

Gelagat Pembantu Rumah Erma Fatima ‘Didenda’ Lawak!

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

[video src="https://www.instagram.com/p/BflQen9nte_/?taken-by=ermafatima"][video src="https://www.instagram.com/p/Bfk9noIHHBj/?taken-by=ermafatima"][video src="https://www.instagram.com/p/Bfk-Tx6Hkda/?taken-by=ermafatima"]

Erma Fatima, yang dikenali dengan gelaran ‘Mok Cun’ antara selebriti yang dikatakan gila-gila dan sporting. Dia juga sering berkongsi kehidupannya di laman sosial Instagram. Tapi tak sangka pula, dia juga mempunyai pembantu rumah yang sporting!

Baru-baru ini, Erma Fatima telah ‘mendenda’ pembantu rumahnya yang dikenali sebagai Ipah dan memuat naik video tersebut di Instagram miliknya.

Dia sendiri tidak menyangka pembantu rumahnya pandai berkaraoke menggunakan aplikasi smule. Malah, Erma turut menyangkakan anaknya yang telah mengajar maid bermain smule ini. Lucu, siap ada effect lagi!

Hari sebelumnya, Erma yang juga memuat naik gelagat pembantu rumahnya yang  telah menyebabkan Erma ‘naik angin’ apabila mereka telah memecahkan pinggan dan botol kaca.

Oleh kerana itu, Erma telah menjatuhkan ‘hukuman’ kepada mereka untuk menari sambil berjoget oleh Erma Fatima. Tindakan Erma itu mencuti hati pengikutnya dan video tersebut telah mendapat 40 ribu ‘views’ di Instagram.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.