fbpx
Now Reading
Erni Zakri dan Wani Hasrita Bengang Dengan Haqiem Rusli?

Erni Zakri dan Wani Hasrita Bengang Dengan Haqiem Rusli?

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Penyanyi Tergantung Sepi Haqiem Rusli menjadi buah mulut netizen apabila mengumumkan kemungkinan akan bersara dari dunia nyanyian. Dia sebelum ini mendakwa mengalami kemurungan sehingga menyebabkan dia mengambil keputusan itu.

Namun, video ‘pengakuan’ Haqiem mengenai apa sebenarnya yang berlaku membuatkan rakan artis bengang dengan penyanyi muda itu.

Haqiem juga mendakwa kemurungan yang dialaminya sebelum ini sudah hilang. Pengakuan itu dibuat menerusi IGstorynya baru-baru ini

Video temubual Haqiem , Wany Hasrita, Wany Hasrita dan Ara Johari bersama Sarancak Hotfm mendedahkan bahawa dia mungkin ‘tersalah cakap’ mengenai depres atau masalah kemurungan  yang didakwanya sebelum ini. Perkara itu nyata mengejutkan sehingga riak wajah Ernie kelihatan jengkel dengan pengakuan itu.

Turut meradang adalah Wany Hasrita yang menggelar rancangan itu sebagai bodoh dan dibuat-buat oleh ‘idola kesayangan ramai’ itu. Penglibatan mereka untuk mempromosikan lagu sehingga menyebabkan dirinya terpaksa membatalkan cuti dirasakan sesuatu yang mengarut.

Macam mana dengan reaksi netizen selepas mengetahui perkara ini?

Sumber : Oh Bulan , Twitter

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.