fbpx
Now Reading
[Video] Makcik Menari Sakan Lagu Tamil Tarik Perhatian Netizen

[Video] Makcik Menari Sakan Lagu Tamil Tarik Perhatian Netizen

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://twitter.com/shhaalini_/status/1160910532594917377

Pasti ramai orang bersetuju kalau kami katakan yang internet di Malaysia ni kadanag kala dah macam toksik. Tempat yang sepatutnya digunakan untuk mendapatkan info atau perkongsian seperti forum –forum, portal hiburan, media sosial, yang sepatutnya aman sentosa dan seronok boleh berubah menjadi medang perang hanya kerana satu isu.

Timeline sendiri ? Tak perlu cakap lah. Dalam 5mins scroll mesti ada saja benda yang tak sedap di baca akan keluar , tapi kalau sekali sekala keluar video macam ni  timeline korang mesti menarik jugak kan ? Haha

DAHSYAT KAN ? Haha. Rock betul makcik ni.

Lagu tarian makcik ni sebenarnya adalah lagu popular dari sebuah band Rock Tamil tempatan Darkeys & The Keys bertajuk Puli Puli.

Video ini sebenarnya telah dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter, Shalini sehingga makcik ini menjadi sensasi di kalangan netizen.

Yang menariknya makcik ni sendiri ada 22 ribu fan di Tiktok ? Banyak kan?? Tak tahulah berapa lama dia dah ‘mula beraksi’ dalam aplikasi video popular ni. Tapi apa-apapun kami kongsikan beberapa lagi video-video tarian nya kat bawah ni

Lagu Brandon Beal- Twerk it Like Miley

Lagu mandarin pun ada !

Dangdut pun ada!

Oklah kami da bagi 3 , kalau rasa seronok dan nak kan video-video yang lain boleh ke sini, tapi kalau rasa murung dan sebagainya bacalah artikel kami yang lain . Haha.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.