fbpx

Farahdhiya Tak Gemar Lelaki Dengan Fesyen Seluar Singkat

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Bercerita pasal fesyen, pasti ramai bersetuju dengan pandangan penulis yang ia sebenarnya adalah satu perkara yang subjektif.  Yelah citarasa fesyen serta penampilan setiap manusia adalah berbeza.

Namun harus diakui pada zaman sekarang, semua golongan gila berfesyen, bukan sahaja wanita malahan kaum lelaki. Jika anda perasan buat golongan lelaki anda trend yang paling in ketika ini adalah pemakaian seluar singkat.

Gaya seluar singkat yang turut menjadi ikutan selebriti-selebriti terkenal tempatan.

Artikel berkaitan : Gaya Lelaki Yang Dulu Diperlekehkan Kini Menjadi Trend

Namun tak semua gemar tak senang hati dengan gaya sedemikian, antaranya penyanyi cantik Farahdiya . Menerusi perkongsian di Twitter, Farahdhiya memberikan pendapatnya bahawa fesyen seluar singkat itu sebenarnya hodoh dan buruk lagi-lagi dikenakan oleh lelaki yang dikategorikan rendah .

Tweet Farahdhiya itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen. Ada yang bersetuju dan ada juga yang tidak bersetuju dengan pandangan pelantun suara bagi lagu popular Bertakhta di Hati itu.

Tidak kurang juga yang menimbulkan perkara lain dengan mempersoalkan aurat seorang wanita dan meminta Farahdhiya untuk mencermin dirinya sebelum membuka mulut dan berbicara tentang sesuatu perkara.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.