fbpx
Now Reading
Sharifah Sakinah Dikecam Tayang Punggung dan Perut Untuk Promosi Produk

Sharifah Sakinah Dikecam Tayang Punggung dan Perut Untuk Promosi Produk

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.instagram.com/p/B7Ak4NOhF-I/

Sebut saja Sharifah Sakinah pasti ramai mengenali adik kepada pelakon Sharifah Shahirah ini yang terkenal dengan penampilan yang agak berani, dan kelantangan suaranya dalam memberikan pendapat di media sosial.

Malah Sakinah juga dikenali sebagai antara selebriti yang kerap mendapat kecaman di media sosial.

Terbaru, Sakinah sekali lagi dikecam hebat gara-gara tindakannya yang dikatakan keterlaluan dalam mempromosikan produk.

Difahamkan, Sakinah telah memuat naik video di Instagram memperlihatkan dirinya sedang memakai satu produk kecantikan iaitu push up pants di dalam baju kebaya yang disarung olehnya.

Menerusi video itu, Sakinah yang sedang memberikan demo ringkas tentang produk tersebut telah bertindak menayang bentuk perut nya yang flat dalam membuktikan keberkesan produk tersebut.

Dia kemdiannya dilihat menayang bahagian pinggulnya pula . Ini menimbulkan rasa tidak selesa di kalangan segelintar pengikutnya yang menyifatkan tindakan berkongsikan video itu agak tidak sopan dan seakan iada cara lain lagi untuk mempromosikan produk tersebut.

Kemudiannya dia dilihat menayang bahagian pinggulnya pula . Ini menimbulkan rasa tidak selesa di kalangan segelintar pengikutnya yang menyifatkan tindakan berkongsikan video itu agak tidak sopan dan seakan iada cara lain lagi untuk mempromosikan produk tersebut.

Video tersebut turut mengundang komen nakal dari kalangan netizen lelaki sehingga menyebabkan perlaku pertelingkahan di kalangan pengikutnya.

Diharap Sharifah Sakinah lebih berhati-hati selepas ini dalam memuat naik sesuatu di media sosial. Wakaupun ramai tahu niat asalnyya hanyalah untuk mempromosikan produk tetapi dengan aksi seperti itu ianya boleh mengundang fitnah dan kecaman netizen.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.