fbpx
Now Reading
Bakal Bernikah Bersama Mira Filzah Malam Ini, Datin Mastura Titip Pesan Buat Wan Emir

Bakal Bernikah Bersama Mira Filzah Malam Ini, Datin Mastura Titip Pesan Buat Wan Emir

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10224161006643025&set=a.3374233324756&type=3&theater

Nampaknya tinggal kurang dari 24 jam aktres Mira Filzah dan pasangannya Astar Wan Mohamad Khair-ril  akan disatukan .

Selain pasangan ini, debaran pastinya akan turut dirasakan oleh keluarga dan kenalan terdekat terutama yang terlibat secara langsung dalam menjayakan majlis mereka pada malam ini.

Menerusi satu posting di Facebook, ibu Wan Astar, Datin Mastura Yazid yang juga  Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri (Tugas-Tugas Khas) telah menitipkan satu coretan khas buat anak sulungnya itu.

Jelasnya Datin Mastura, arwah suaminya, Datuk Wan Mohamad Kahir-ril  sewaktu hayatnya begitu teringin melihat anak sulungnya itu menamatkan zaman bujang secepat mungkin. Namun bagai sudah ditakdirkan, dia pergi dahulu sebelum sempat melihatnya.

Datuk Wan Mohamad Kahir-ril begitu teringin melihat anaknya berkahwin namun tidak kesampaian

Allahyarham bagaimanapun sempat membuat rekabentuk pelamin untuk anaknya itu sama seperti apa yang dilakukan sewaktu majlis perkahwinan anak keduanya, Wan Imar.

Tambah Datin Mastura, arwah suaminya juga ada berpesan kepada untuk mengingatkan Wan Emir agar menjadi seorang suami yang bertanggungjawab dan menyayangi isterinya dengan sepenuh hati.

“Antara pesanan Arwah Papa untuk Emir, Jadilah seorang Suami yang baik dan bertanggungjawab. Isteri adalah amanah Allah SWT ke atas diri Emir. Perlu di sayangi dan di lindungi dengan jiwa dan raga.

Antara nasihat lain arwah kepada Wan Emir ialah keluarga merupakan keutamaan setiap suami.

“Keluarga keutamaan setiap Suami. Berbahagialah dan Berbahagialah hingga ke Jannah.

Terdahulu, Mira Filzah telah mengesahkan bahawa dia dan Wan Emir akan melangsungkan majlis pernikah mereka pada malam ini di sebuah pusat konvensyen di Bukit Kiara.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.