fbpx

Dituduh Berseronok Di Kelab Gay Korea, Pengurus Hael Husaini Kini Buru Penyebar Fitnah

Menerusi ruangan komen pula, pengurus terbabit memaklumkan pihaknya sudah pun mengambil tindakan terhadap individu berkenaan.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Mereka yang mengikuti perkembangan semasa penyanyi terkenal, Hael Husaini pasti tahu yang dia kini sedang berada di Korea Selatan atas urusan kerja.

Namun disebalik tugasannya di sana, timbul khabar angin yang kurang enak didengar kononnya Hael tidak menjalani kuarantin diri sebaik tiba, malah telah pergi berhibur di sebuah kelab di, Itaewon, Seoul.

Lebih mengejutkan, dakwaan yang dilakukan seorang netizen yang dipercayai penuntut Malaysia disana turut menyebut kelab berkenaan bukanlah kelab biasa-biasa sebalikya sebuah kelab hiburan Gay.

Tak sebut sebarang nama tapi bagi ‘hint’ tajuk lagu

Meskipun tidak menyebut sebarang nama, dia bagaimanapun memberikan bayangan dengan menyebut semua tajuk lagu hit milik Hael, sekaligus membuatkan orang ramai terus dapat mengaitkan siapa individu yang dimaksudkan.

Berang dengan tudahan yang dilemparkan, pengurus Hael kemudiannya tampil memberikan respon dan menafikan semua dakwaan berkenaan yang disifatkannya sebagai satu fitnah.

Menerusi satu IG Live yang kemudiannya di kongsikan di akaun TikTok @hhaelhusaini.fans, dia turut memaklumkan yang pihaknya akan mengambil tindakan terhadap individu yang menyebarkan perkara berkenaan walaupun dia sudah pun memadamkan ciapan berkenaan.

@hhaelhusaini.fans

😉

♬ original sound – Him

“Saya nak terangkan apa yang berlaku. Saya buat video ini sebenarnya nak bagitahu Healers yang Hael punya team dah ambil tindakan.

“Berhenti budak tu nanti. Tak belajar dah kat Korea. Kalau dia padam pun dah terlambat dik. Aku dah jumpa Youtube, IG, semua alamat rumah dah dapat. Tak elok sebarkan fitnah. Berhentilah sebarkan fitnah,” katanya.

Menerusi ruangan komen pula, pengurus terbabit memaklumkan pihaknya sudah pun mengambil tindakan terhadap individu berkenaan.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.