fbpx
Now Reading
Berkat Usaha Keras Berniaga, Hidayah Abam Kini Miliki Toyota Vellfire Demi Keselesaan Anak

Berkat Usaha Keras Berniaga, Hidayah Abam Kini Miliki Toyota Vellfire Demi Keselesaan Anak

Hidayah berjaya memiliki kereta mewah tersebut hasil usaha dirinya berniaga yang tidak pernah kenal erti putus asa demi keselesaan anak yang tersayang.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Baru-baru ini, balu arwah Abam, Nor Hidayah Mohd Ali atau lebih mesra dipanggil Hidayah Abam berkongsi berita gembira di laman sosial apabila berjaya memiliki sebuah kereta mewah jenis MPV.

Walaupun dihimpit pelbagai dugaan selepas kehilangan suami tersayang, ia tidak sedikitpun mematahkan semangat wanita berkenaan untuk berusaha demi memberi keselesaan buat anaknya.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik di laman Instragam miliknya, kelihatan gambar Hidayah dan anak lelakinya Hamzah Al-Juffrey sedang berdiri di hadapan sebuah Toyota Vellfire berwarna hitam.

Menerusi jawapan yang diberikan melalui ruangan komen, Hidayah memaklumkan bahawa kereta yang dibelinya itu bukanlah kereta yang pernah dimilik oleh arwah suaminya (Abam Bocey) suatu ketika dahulu.

Hasil usaha jual sabun

Sebalikya kereta tersebut adalah berkat dan hasil yang dikecapinya ini atas usaha dirinya menjual produk kecantikan secara atas talian.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial turut berasa gembira melihat kejayaan yang dikecapi oleh ibu tunggal itu.

Tidak hanya itu, ada juga yang turut berbangga dan menjadikan Hidayah sebagai sumber inspirasi kepada wanita lain untuk terus bangkit.

Terdahulu, Hidayah pernah berkongsi rasa sebak di laman TikTok miliknya apabila terserempak dengan kereta yang pernah dibeli oleh arwah suaminya dahulu demi keselesaan mereka sekeluarga.

Allahyarham Abam atau nama sebenar Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan disahkan meninggal dunia pada 10 Februari 2020 di rumahnya akibat demam panas.

Baca artikel berkaitan:

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.