fbpx
Now Reading
Wow! Comelnya Gelagat Anak Selebriti Ke Sekolah

Wow! Comelnya Gelagat Anak Selebriti Ke Sekolah

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Musim persekolahan kembali dan tiada lagi mimpi indah buat si cilik yang akhirnya perlu bangun awal pagi setiap hari.

Pastinya hari pertama persekolahan mengundang pelbagai gelagat tidak kira pelajar yang baru berdaftar masuk sekolah mahu pun peralihan kelas untuk usia baharu.

Instagram pagi ini rancak dengan perkongsian menarik selebriti yang menghantar anak masing-masing ke sekolah.

Antaranya Sari Yanti, Stacy, Tomok, Abby Abadi, Memey Suhaiza, Elyana dan tidak kurang juga model cantik, Atita Haris.

Bagi artis muda seperti Mia Sara Nasuha, hari ini pasti membuka lembaran baharu apabila memulakan sesi persekolahan tingkatan satu bersama kenalan baharu.

Sementara itu, rutin kebiasaan angkasawan negara, Dr Sheikh Muszaphar Shukor yang akan menemani anak-anaknya pada hari pertama persekolahan turut menghiburkan pelayar media sosial.

Tidak lupa juga isteri kepada usahawan kosmetik Dherbs Datuk Seri Alif Syukri, Shahida yang mempersiapkan tiga anaknya untuk menempuhi hari pertama buka sekolah.

Kami kongsikan adegan menarik yang sempat dirakamkan menerusi lensa kamera selebriti sempena hari pertama sesi persekolahan tahun 2018.

 

All the best for your first day at school my anak manja ? #baasitalhaq

A post shared by Sari Yanti (@sariyanti) on

 

 

 

Doa di pagi hari ❤️ . “Kami telah memasuki waktu pagi dan kerajaan hanya milik ALLAH, segala puji bagi ALLAH. Tidak ada ilah (yang berhak disembah) kecuali ALLAH semata, tiada sekutu bagi-Nya. Milik ALLAH kerajaan dan bagi-Nya pujian. Dia-lah Yang Mahakuasa atas segala sesuatu. Wahai Rabbku, aku mohon kepada-Mu kebaikan di hari ini dan kebaikan sesudahnya. Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan hari ini dan kejahatan sesudahnya. Wahai Rabbku, aku berlindung kepada-Mu dari kemalasan dan kejelekan di hari tua. Wahai Rabbku, aku berlindung kepada-Mu dari siksaan di neraka dan siksaan di alam kubur.” Aminnnn ? . Semangat hantar Baby di pagi hari 2January2018 Sekolah Rendah ISLAM Musab b Umair #Darjah4 . Sembab2 pun senyum juga Baby besar kita @mariadanishahakim_2008 sbb pakai baju baru, beg baru, kasut baru, serba baru lah hehe.. sekali kejadian laaa.. pe dia? #bersambung ?

A post shared by Mencari redha ALLAH (@abby_abadi112) on

 

Yabedabeduuuu!!!Anak aku Darjah 1…

A post shared by Elyana (@elyanaofficial) on

 

 

 

Morning! Opi nak pergi sekolah ?? #6yearsold

A post shared by Atita Haris (@atitaharis) on

 

 

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.