fbpx
Now Reading
Akhirnya Diana Danielle Buka Mulut…

Akhirnya Diana Danielle Buka Mulut…

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Setelah hampir seharian mengasingkan diri seketika, akhirnya isteri kepada Datuk Farid Kamil, Datin Diana Danielle buka mulut menjawab dakwaan Farid tertekan kerana rindukan anak-anaknya.

Melalui interview ekslusif bersama akhbar News Straits Times, Diana memberitahu tidak pernah melarang suaminya itu mendekati anak mereka.

Katanya sekirannya dia sibuk bekerja, anaknya itu akan ditinggalkan di bawah jagaan ibunya yang tinggal setingkat bawah dari kediaman mereka.

Bagaimanapun Diana tetap enggan memberi maklumat dan beri keterangan lebih lanjut tentang isu ini.

sementara itu melalui Harian Metro pula yang telah menemu ramah ibu kepada Diana, Norsiah Ramli memberitahu Farid dan Diana masih lagi tinggal bersama.

Menurut ibunya minggu lalu Diana memang ada tidur di rumahnya kerana Farid pulang lewat akibat latihan projek filem cuma sepanjang Diana di rumahnya, Farid tidak melawat ataupun menghubungi anak-anaknya itu sedangkan dia tidak pernah menghalang Farid untuk berjumpa dengan anak-anaknya.

Tambah Norsiah dan anaknya terkejut apabila mengetahui Farid mungkin tertekan kerana rindukan anaknya.

Malah, ibu Diana turut memberitahu pembantu rumah mereka turut berkongsi hubungan antara Farid dan anaknya tiada masalah dan sangat rapat sama seperti dahulu.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.