https://www.instagram.com/p/BfhCAjOnm8r/?taken-by=rizalman71
Now Reading
‘Kunti’ dan ‘Paro’ Gayakan Rekaan Terbaru Rizalman

‘Kunti’ dan ‘Paro’ Gayakan Rekaan Terbaru Rizalman

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

[video src="https://www.instagram.com/p/BfdS-dNnFNU/?taken-by=rizalman71"][video src="https://www.instagram.com/p/BfddgZrHfbv/?taken-by=rizalman71"][video src="https://www.instagram.com/p/Bfef0eXHdr6/?taken-by=rizalman71"]https://www.instagram.com/p/BfhCAjOnm8r/?taken-by=rizalman71

Rizalman yang merupakan salah seorang pereka fesyen terkenal di Malaysia akan tampil dengan rekaan yang unik dan menambat hati sesiapa yang melihatnya. Boleh katakan hampir semua rekaannya unik, dan mempunyai kelas yang tersendiri. Antara yang menjadi viral ialah veil ‘roti tisu’ semasa pernikahan Izara pada November lalu.

Baru-baru ini, Rizalman kongsi koleksi terbaru di Instagram miliknya dan yang lucunya, kapsyen yang disertakan dengan busana yang digayakan oleh Izara Aishah mencuit hati netizen. Malah, rekaan beliau yang menampilkan konsep fabrik saree mendapat pujian dan menjadi idaman setiap wanita untuk memiliknya.

Dua watak Kunti dan Paro menggayakan busana rekaan Rizalman yang sungguh klasik dan indah!

Opss! Watak bapa pun ada!

Banyak lagi rekaan yang cantik dimuat naik oleh Rizalman di Instagram miliknya @Rizalman . Korang boleh check it out dan mula kumpul duit untuk beli untuk raya nanti!

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.