fbpx
Now Reading
Nur Sajat Ugut Potong Kemaluan PU Amin

Nur Sajat Ugut Potong Kemaluan PU Amin

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Gara-gara permintaan penceramah bebas, PU Amin meminta menghentikan promosi lagu Bobo Dimana, Nur Sajat telah memuat naik video mempertahankan lagu tersebut hingga menggugut untuk memotong kemaluan PU Amin.

Menerusi Instagram, PU Amin berkongsi gambar dengan pegawai tertinggi Jabatan Siasatan Jenayah Komersil PDRM ketika berceramah di sana, sekaligus menasihatkan beliau untuk membuat laporan kerana tindakan Sajat memegang pisau sambil menggugut untuk potong.

Bagaimanapun PU Amin masih bertimbang rasa dan meminta Sajat untuk tampil memohon maaf atau beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan sepertimana dinasihatkan oleh pihak polis mengenai ugutan tersebut.

Dalam masa yang sama, PU Amin merayu supaya pihak mereka berhenti mempromosikan lagu tersebut yang memaparkan elemen lucah keterlaluan sehingga turut mempromosikan LGBT secara tidak langsung.

Pun begitu menerusi pencarian kami, video Sajat menggugut untuk memotong kemaluan PU Amin sudah dipadam dari media sosial. Terdahulu Aliff ada memuat naik video membidas kenyataan Pu Amin mengatakan lagunya haram.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.