fbpx

Pelakon Watak Ustaz Hamadi Terima Ugutan Bunuh

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Lakonan cemerlang pelakon berbakat besar Azhan Rani sebagai Ustaz Hamadi menerusi drama popular Nur tenyata mendapat pujian ramai.

Watak antagonis yang dilakonkannya itu ternyata meninggalkan kesan besar kepada penonton sehinggakan pelakon itu menerima ugutan bunuh kerana membencikan watak tersebut.

Bagaimanapun, Azhan Rani memberitahu dia sudah menjangkakan kecaman yang akan berlaku pada dirinya. Katanya lagi, dia beranggapan ugutan itu tidak mendatangkan bahaya pada dirinya.

“Gara-gara menjayakan watak yang sama dalam drama Nur 2 saya pernah menerima ugutan bunuh daripada netizen. Namun saya tidak merasakan ugutan itu sebagai merbahaya kerana ditujukan kepada karakter berkenaan.

“Apabila Ustaz Hamadi dibenci hingga pada tahap sebegitu, saya bersyukur lakonan itu berkesan dan diterima penonton,” katanya kepada Kosmo!

Biarpun menerima pujian terhadap watak berkenaan sehingga membawa pulang Anugerah Pelakon Antagonis Pilihan Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) 2019 baru-baru ini, Azhan enggan terus menjayakan watak tersebut.

“Saya tidak mahu menjayakan watak Ustaz Hamadi kerana bersimpati dengan para kru dalam drama ini. Kami tidak mahu momen dalam drama Nur hilang selepas sambungan Nur dijayakan,” ujarnya.

Sumber: Kosmo

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.