fbpx
Now Reading
Chef Fikree Kantoi Curang Dengan Bini Orang, Isteri Serbu Rumah Bersama JAIS

Chef Fikree Kantoi Curang Dengan Bini Orang, Isteri Serbu Rumah Bersama JAIS

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Episod curang dilihat semakin menjadi-jadi sejak akhir-akhir ini. Tidak kira selebriti mahupun orang biasa, tindakan menduakan pasangna masing-masing mnjadi topik hangat di media sosial.

Terkini, chef selebriti yang kerap muncul di kaca televisyen didakwa berlaku telah berlaku curang  selepas isterinya memuat naik posting di Instagram menceritakan hal tersebut. Chef Fikree Aznan bukanlah nama asing lagi dalam dunia masakan malahan dia turut dilihat mulai membintangi beberapa drama.

Isteri kepada Chef Fikree yang dikenali sebagai Zuriehanbenyahya di Instagram telah mendedahkan perilaku suaminya yang tinggal serumah dengan isteri orang.

Dia juga telah memanggil pihak Jbatan Agama islam Selangor (JAIS) bagi menahan suaminya dan wanita tersebut, namun tindakan itu tidak berhasil.

Menerusi ruangan komen, rata-rata netien mulai meninggalkan maklum balas terhadap muat naik yang dibuat isteri kepada Chef Fikree. Ternyata mereka turut berasa terkejut dan minta agar Zuriehan supaya bersabar diatas dugaan yang berlaku.

Chef Fikree atau nama sebenarnya Mohd Fikree najib Aznan telah disatukan dengan Syarifah Zuriehan pada 2015 dan telah pun dikurniakan seorang cahaya mata lelaki.

Sumber : OhMyMedia

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.