fbpx
Now Reading
Saya Tidak Akan Maafkan Keluarga Pihak Sana” – Syafie Naswip

Saya Tidak Akan Maafkan Keluarga Pihak Sana” – Syafie Naswip

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Pengikut dunia hiburan pasti tahu mengenai hubungan pelakon Syafie Naswip dan Aishah Azman yang telahpun berakhir baru-baru ini.

Kisah mereka menjadi semakin hangat selepas Syafie ditahan atas dakwaan memukul bekas tunangnya sehingga akaun Instagram Syafie  ‘diserang’ netizen yang ingin mengetahui kesahihan disebalik isu tersebut tidak kurang juga yang memgamburkan kata-kata kesat kepada pelakon berkenaan.

Namun selepas siasatan dijalankan, pihak pendakwa raya membuat keputusan bahawa tiada tindakan lanjut akan diadakan kerana tiada keterangan yang mencukupi.

Artikel berkaitan : “Doa orang teraniaya memang tiada hijabnya” – Syafie Naswip

Susulan kejadian berkenaan, Syafie memuatnaik kenyataan di Instagramnya bahawa dia tidak akan memaafkan pihak yang memfitnah dirinya serta orang ramai yang menghamburkan kata-kata kesat terhadapnya sebelum ini.

“Semoga kamu-kamu yang mengeluarkan segala cacian dan makian terhadap saya dan keluarga, tidak akan aman kehidupannya. Itu janji Saya “

”Untuk sesiapa yang tanya adakah saya akan maafkan keluarga belah sana dan netizen yang melemparkan perkataan kesat terhadap saya, Jawapannya tidak.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.