fbpx
Now Reading
Netizen Kecam Aliff Aziz, Tauke Jambu Pula ‘Back up’

Netizen Kecam Aliff Aziz, Tauke Jambu Pula ‘Back up’

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.instagram.com/p/B4t7Mr6BUwg/

Kecoh sejak semalam di media sosial mengenai video Aliff Aziz ditahan polis kerana mengganggu ketenteraman di tempat awam ketika dalam keadaan mabuk. Malah, tular satu rakaman video dimana pelakon itu bergelut dengan pihak polis.

BACA : https://www.buzzkini.com/hiburan/2019/11/11/aliff-aziz-sudah-dibebaskan-ibunya-berterima-kasih-kepada-semua-yang-mendoakan/

Pelawak Tauke Jambu tampil mempertahankan Aliff Aziz yang juga bekas suami Bella Astillah daripada kecaman netizen serta mempersoalkan tindakan mereka yang menghentam tanpa mengetahui perkara sebenar.

BACA : https://www.buzzkini.com/trending/2019/11/11/enggan-bekerjasama-dan-terus-cetus-kekecohan-aliff-aziz-ditahan-polis-singapura-kerana-bergaduh-ketika-mabuk/

Malah, Tauke turut memberitahu walau pun ramai yang menghentam serta mengecam Aliff, dia akan menjadi perisai buat pelakon dan penyanyi itu.

Perkongsian Tauke itu mendapat perhatian netizen yang memuji ikatan persahabatan mereka yang kekal utuh walaupun apa yang terjadi.

Dalam pada itu, ramai netizen mendoakan diberikan hidayah serta berubah ke arah lebih baik dan dipermudahkan segala urusan.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.