fbpx
Now Reading
Datuk Seri Siti Nurhaliza Terbuka Dan Bersedia Untuk Anak Kedua

Datuk Seri Siti Nurhaliza Terbuka Dan Bersedia Untuk Anak Kedua

Datuk Seri Siti Nurhaliza terbuka dan dikatakan sudah bersedia untuk memiliki anak kedua.

Memetik Gempak, penyanyi nombor satu negara itu atau lebih mesra disapa Tokti berkata, dia dia hanya menyerahkan kesemuanya pada ketentuan dan rezeki dari Allah SWT untuk memberikan anak sulungnya, Siti Aafiyah Khalid, 2, seorang adik,

“Saya ever-ready, ada rezeki daripada Allah saya terima dan saya juga berusaha,” kata Tokti kepada portal berkenaan.

Tokti ditemui ketika acara SimplySiti Fun Day Out Bersama Datuk Seri Siti Nurhaliza bertempat di Genting Highlands, Pahang pada Rabu.

Menurut Tokti lagi , sebagai ibu bapa, dia dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa atau lebih mesra dengan panggilan Dato K sentiasa berusaha dalam memberikan apa yang terbaik buat anak kerana mereka adalah amanah dari Allah.

Dia dan suami yang sepatutnya di temani Aafiyah bagaimanapun menukar perancangan asal disebabkan virus Influenza yang sedang melanda negara kita.

“Kalau ikutkan Aafiyah turut serta, tetapi bila berbincang dengan suami, kami fikir untuk keselamatan kami batalkan memandangkan Aafiyah masih kecil.

See Also

” Saya juga pesan pada semua krew pantau kesihatan anak-anak yang sertai program ini, ” katanya lagi.

Seramai lima kanak-kanak pesakit jantung bersama keluarga ke program itu anjuran bersama SimplySiti dan Genting Malaysia Bhd.

Turut menyertai aktiti tersebut adalah pemenang pertandingan sempena kempen SimplySity Di Hati, peminat dan teman media.

© 2020 BuzzKini. All Rights Reserved.