fbpx
Now Reading
Best! Dengarkan ‘Syawal Seindah Ramadhan’ , Lagu Raya Baru Gabungan Suara Projector Band & Friendz

Best! Dengarkan ‘Syawal Seindah Ramadhan’ , Lagu Raya Baru Gabungan Suara Projector Band & Friendz

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

https://www.instagram.com/p/CA4W0WoJob4/

Sambutan Aidilfitri kali ini jelas berbeza dari biasa kerana tidak ramai dapat meraikannya bersama keluarga. Mesipun begitu ianya tetap disambuh meriah dan kreatif apabila ramai bersembang , bersua muka, malah bermaaf-maafkan dengan video call.

Namun macam tak lengkap kalau raya kalau tanpa lagu baru bukan?

Jadi bersempena raya kali ini, artis-artis di bawah naungan label Media Asia Production Sdn Bhd (Map Music) iaitu Iskandar Projector Band, Ameerais Azhar (Forteen), One (Forteen), Ezly Syazwan, Betto Khai & Nadeera Zaini telah bergabung menghasilkan satu lagu baru yang diberikan nama Syawal Seindah Ramadhan.

Lagu dan lirik yang dihasilkan oleh Aryan (Map Music) berkisahkan tentang perasaan gembira dalam keindahan ramadhan dan syawal.

Di hari raya semua insan beragama Islam tanpa mengira latar belakang ,pangkat atau usia akan meraikannya dengan penuh kesyukuran dan saling bermaaf-maafan antara satu sama lain.

Lagu Syawal Seindah Ramadhan ini juga sudah akan disiarkan di platform Youtube MapMusic. Jadi apa kata sama-sama kita dengar dan sokong penyanyi-penyanyi tempatan kita dengan lagu raya baru mereka ini.

p/s : dengar lagu ni dah masuk ke Lagu baru nak Up di era ! rasanya boleh da vote tu

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.