fbpx

Gelagat Kucing Tak Puas Hati Dengan Pagar Buat Ramai Terhibur [Video]

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Korang mesti suka kalau kucing korang membesar dengan sihatkan? Nak-nak lagi yang jenis kuat makan ni memang tuan korang sukalah sebab bila pegang je rasa gebu jer.

Tapi, apa yang membimbangkan potensi kucing yang berbadan besar akan mengalami masalah kesihatan terutamanya cepat penat dan juga kuat beremosi.

Selain itu, saiz badan yang terlalu besar juga akan menyukarkan pergerakan mereka untuk menembusi pagar rumah seperti kebiasaannya.

Menerusi perkongsian video oleh seorang pengguna TikTok, @m.danisy yang memuat naik gelagat kucingnya yang berbadan besar itu cuba memuatkan badannya untuk masuk ke dalam rumah.

Kredit: TikTok/@m.danisy

Video yang berdurasi 31 saat itu berjaya mendapat sebanyak 286.2k tontonan dan 36.7k tanda suka di akaun TikTok milik tuan kucing tersebut.

Rata-rata ramai yang terhibur dengan gelagat kucing tersebut yang kelihatan begitu struggle untuk masuk ke dalam rumah dengan menoleh beberapa kali seakan berasa tidak puas hati dengan pintu pagar tersebut.

@m.danisy

Bukan salah kucing tu tau. Yang salah pagar tu 🤣 #fyp #foryou #fy #kucing #funny #malaysia

♬ Dj baby – Family friendly
Kredit: TikTok/@m.danisy
Kredit: TikTok/@m.danisy
Kredit: TikTok/@m.danisy

Nak buat macam mana, kan? Sedarlah diri tu besar nak lalu lubang kecik macam tu, macam takde pintu lain pulak. Sabar jelah, lepasni senam sikit ya kucing!

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.