Now Reading
Babak Sinetron Wanita Terjaga Dari Koma Selepas Dengar Lagu TikTok Buat Netizen Terhibur [Video]

Babak Sinetron Wanita Terjaga Dari Koma Selepas Dengar Lagu TikTok Buat Netizen Terhibur [Video]

Dapatkan isu trending, berita semasa dan berita hiburan terhangat dan terpantas menerusi telegram disini !

Tidak dinafikan drama sinetron pernah mendapt tempat dikalangan penonton Malaysia suatu masa dahulu.

Antara yang paling diingati pastinya drama Bawang Putih dan Bawang merah lakonan Revalina S Temat dan Nia Ramadhani dan beberapa lagi siri popular.

Terbaru sebuah drama sinetron yang sedang disiarkan di sana menjadi bualan di kalangan netizen Indonesia sehingga turut sohor di Malaysia.

Namun berbeza dari drama seperti Bawang Putih dan Bawang Merah yang penuh mesej, drama ini mula mejadi perhatian selepas tular satu klip babak dari drama tersebut yang dikongsikan seorang pengguna Twitter.

Menerusi klip tersebut , seorang wanita yang sedang terlantar koma bagaimanapun secara tiba-tiba tersedar selepas terdengar suami dan anaknya sedang menari di TikTok.

Adegan tersebut nyata menarik perhatian ramai netizen kerana ia disifatkan tidak masuk akal dan tidak pernah dilakukan sesiapa.

Yelah kan kebiasaannya kita akan memperdengarkan ayat suci atau doa disaat sedang melawat pesakit yang tidak sedarkan diri. Namun sebaliknya pula terjadi dalam drama ini.

@ndaru_h

mungkin judul sinetronnya “Istriku tersadar dari koma karna aku dan anakku joged tiktok” #fypdongggggggg #fypdong #fy #fyp

♬ original sound – Bu Tejo

Ekoran itu ramai meluahkan rasa terhibur mereka dengan babak berkenaan yang nyata luar biasa dan berbeza dari biasa.

Benda paling kelakar yang saya tonton tahun ini

Namun dalam masa sama ada segelintir yang menyifatkan konten berkenaan seperti ‘sampah’ dan tertanya-tanya bagaima ia boleh melepasi kualiti penapisan di sana.

© 2020 BuzzKini. All Rights Reserved.