fbpx
Now Reading
Lelaki Elak Dipeluk Maskot, Rupanya Si Isteri Yang Buat Kejutan

Lelaki Elak Dipeluk Maskot, Rupanya Si Isteri Yang Buat Kejutan

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Dapatkan isu trending, tips, berita semasa dan berita hiburan terhangat dan terpantas menerusi telegram disini !

Siapa yang tak seronok kalau dapat kejutan bukan ?  Tak kiralah sambutan tersebut untuk apa namun, kita sebagai manusia biasa pasti terharu kalau kalau kejutan tu dari orang yang tersayang .

Selalunya bab-bab sebegini yang kerap melakukannya adalah para suami betul? Ya lah kan, sekali sekala buat kejutan buat isteri tercinta.

Namun kali ini lain pula ceritanya. Menerusi satu perkongsian yang dilakukan seorang pengguna Tiktok, @D_Mass, apabila si isteri datang ke tempat kerja suami dan memberi kejutan paling istimewa.

Hadir dengan memakai baju kostum maskot Minnie Mouse, si isteri yang pada mulanya datang memberikan jambangan bunga bagaimanapun dilihat cuba memeluk si suami.

Tidak mengetahui siapa individu didalam maskot tersebut, lelaki ini bagaimanapu menolak permintaan maskod berkenaan. Malah dia beberapa kali dilihat begitu bersungguh cuba untuk mengelakkan diri daripada dirangkul individu berkenaan.

Lebih mencuri tumpuan apabila mereka seharusnya bergambar bersama, lelaki berkenaan yang begitu kekok dan sehabis boleh mengelak dari disentuh wanita berkenaan bagaimanapun terkejut sebaik mengetahui individu didalam maskot tersebut adalah isterinya..

@d_mass

Part 2.Alhamdulillah.. 💕💕❤️❤️❤️

♬ original sound – Zarra Riana – Zarra Riana

Dijengah ke runagan komen tindakan lelaki ini mendapat pujian orang ramai yang menyifatkannya sangat beradap dan setia pada si isteri dengan mengelakkan dirinya dari disentuh mana-mana orang.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.