fbpx
Now Reading
Kasih Bertaut Kembali, Pasangan Disatukan Semula Selepas 10 Tahun Berpisah

Kasih Bertaut Kembali, Pasangan Disatukan Semula Selepas 10 Tahun Berpisah

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Dapatkan isu trending, tips, berita semasa dan berita hiburan terhangat dan terpantas menerusi telegram disini !

Bak kata pepatah, ‘kalau dah jodoh, takkan ke mana. Soal jodoh ini memang sesuatu yang tidak boleh dijangka dan sebagai manusia kita hanya mampu merancang tetapi Tuhan yang menentukan.

Siapa sangka hubungan yang telah berakhir bertahun lamanya dapat disatukan semula. Begitulah kisah wanita ini apabila kembali berkahwin dengan bekas suaminya setelah lama berpisah.

Menerusi perkongsian seorang pengguna TikTok yang dikenali sebagai Arnie Yusoff, dia telah memuat naik video perkahwinannya dengan bekas suami selepas 10 tahun berpisah.

Menurut wanita ini, mereka pernah disatukan pada tahun 2009. Namun, perkahwinan mereka hanya bertahan selama setahun lebih sahaja dan mereka mengambil keputusan untuk berpisah pada 2011.

Mereka juga dikurniakan seorang anak lelaki hasil perkahwinan tersebut. Siapa sangka dengan kuasa Tuhan, mereka akhirnya bertemu jodoh semula dan bernikah kali kedua disaksikan anak lelaki mereka yang sudah meningkat remaja.

@arnieyusoff

Selepas 10 tahun, kami bersatu kembali.. kuasa Allah SWT 🤲🏻

♬ Cinta Luar Biasa – Andmesh
@arnieyusoff

#repost “Kembali Terjalin” Setelah berpisah 10 tahun, kuasa Allah menyatukan kami. Tak jangka dek akal, hanya Allah tempat bergantung harap❤️❤️ #fyp

♬ original sound – MVM Music

Difahamkan sepanjang tempoh mereka berpisah, dia dan suami hampir berkahwin lain tetapi perancangan Allah SWT itu jauh lebih indah.

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian warganet kerana begitu teruja dan terharu dengan kisah cinta pasangan ini.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang mengucapkan tahniah dan mendoakan kebahagiaan mereka agar hubungan perkahwinan kali ini berkekalan hingga ke syurga.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.