fbpx
Now Reading
‘Ayah Ayah Bersin Sampai Bergema’! Lelaki Lakonkan Aksi Bersin Undang Ketawa Netizen

‘Ayah Ayah Bersin Sampai Bergema’! Lelaki Lakonkan Aksi Bersin Undang Ketawa Netizen

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Dapatkan isu trending, tips, berita semasa dan berita hiburan terhangat dan terpantas menerusi telegram disini !

Bersin merupakan aktiviti refleks yang dibawa oleh sistem saraf untuk melindungi tubuh daripada virus dan bakteria.

Semua orang akan mengeluarkan bunyi ketika bersin. Terdapat bunyi bersin yang didengari agak lembut dan mempunyai bunyi yang unik, ada juga yang bersin dengan bunyi yang kuat.

Seperti video yang dikongsikan oleh pemilik nama Amirul Faris di laman TikTok, ia memaparkan seorang lelaki menggayakan semula cara orang biasa bersin dan ayah-ayah bersin sehingga meraih perhatian ramai.

Foto: TikTok

Menerusi video berdurasi pendek itu, Amirul Faris  menulis kapsyen “dad dad sneezing is another level” yang bermaksud bersin ayah-ayah memang tahap lain macam!

Ternyata, video tersebut mendapat perhatian apabila ramai warga netizen yang terhibur dan berkata bahawa mereka boleh relate dengan lakonan cara ayah-ayah bersin tersebut.

Apatah lagi, kebanyakan ayah-ayah memang bersin dengan kuat. Ada juga ayah-ayah yang bersin sehingga kedengaran satu rumah. Mesti terkejut setiap kali ayah bersin tu.

@yeopscamander

Dad dad sneezing is another level 🔥 #fyp

♬ original sound – Amirul Faris

Sehinga artikel ini ditulis, video tersebut telah mendapat sebanyak 201.7 views, 29.1 K likes serta 1116 shares di laman TikTok.

Menjengah ke ruangan komen video berkenaan, majoriti netizen mengiyakan lakonan Amirul tersebut kerana bapa mereka memang jenis bersin dengan kuat. Malah, ada yang mengaku bahawa diri mereka juga bersin seperti ayah-ayah.

“But my sneeze memang sebijik bapak bapak punya”

Foto: TikTok
Foto: TikTok

Foto: TikTok
Foto: TikTok
Foto: TikTok

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.