fbpx
Now Reading
Laku Keras! Jom Kita Tengok Apa Sebenarnya Yang Korang Dapat Dengan Pembelian McD BTS Meal

Laku Keras! Jom Kita Tengok Apa Sebenarnya Yang Korang Dapat Dengan Pembelian McD BTS Meal

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Hanya 10 keping nugget McD . Haha

Sabar dulu..

Selain dari 10 keping nugget Mekdi, korang juga akan dapat:

Air, fries, dan juga dua sos pilihan, sweet chili dan cajun sauces.

“Eleh .. tu je? ” Yelah.. untuk korang dan kami yang tak minat BTS ni memang la rasa camtu. Tapi untuk peminat mereka lain ok.

Foto : twitter @ktaebwi_613

Buat peminat BTS atau pun ARMY, bukan makanan atau minuman yang mereka kejarkan. Untuk mereka, pembelian ini berbaloi memandangkan korang turut menerima Paper Bag, kotak nugget, cawan plastik, dan 2x sos cili dimana semua ini adalah custom berwarna ungu dan bertemakan McDonald’s X BTS.

Apa yang dorang nak buat dengan benda tu?

Pasti ramai yang akan simpan barangaan ini untuk dijadikan khazanah atau sebagai perhiasan kerana kesemua packaging ini adalah berharga buat mereka.

Alah macam mak-mak korang dok simpan paper bag Parkson, iSetan, LV semua tu. Haha. Takpun macam korang simpan paper bag Converse, Vans, Supreme. Silap2 sticker pun tampal kat kereta/ motor.

“Semua tu bukan manusia lah” . Betul gak tu. Abis apa beza dengan baju Queen, Nirvana, Metallica, Muse, Megadeth yang korang simpan selama ni ? Atau paling relevan Travis Scott Meal McD yang kita semua nanti-nantikan ? (Hmmmm bila nak masuk Malaysia..)

So apa yang dorang akan buat dengan semua barang-barang ni agaknya??

Foto : Twitter @

Banyak je cara diorang .. Antara yang kreatif seperti di bawah:

Jadi tempat simpan stationery!

Frame gambar!

Buat duit!

Kreatif kan ? Yang buat duit pun ada! Jangan main-main. Cuba iklankan.. Confirm boleh dijual balik. Tak percaya? Tengok sahaja di Shopee.

Kotak nugget dan cup kosong sahaja boleh dijual dengan harga lebih RM 20. Sold out pula tu!

Malah penggemar BTS di Malaysia juga beruntung kerana BTS Meal di negara kita sama seperti di Korea Selatan dimana ada negara luar seperti Amerika Syarikat hanya menerima packaging biasa McDonald’s.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.