Now Reading
Suami Beri Masa 10 Minit Untuk Sampai Ke Parking Atau Ditinggalkan, Gelagat Si Isteri Bikin Dekah

Suami Beri Masa 10 Minit Untuk Sampai Ke Parking Atau Ditinggalkan, Gelagat Si Isteri Bikin Dekah

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Sebut sahaja berjalan ke pusat beli belah, kami yakin orang yang paling seronok pastilah kaum wanita.

Sebesar mana pusat beli yang dikunjungi, pasti mereka mampu untuk melakukan pusingan ‘tawaf’ walaupun sekadar mencuci mata.

Yang menjadi ‘mangsa’ pastilah ssi suam bukan? Namun sebab dah terbiasa atau demi menjaga hati insan tersayang, ramai yang akan melayan kerenah mereka walhal kaki sebenarnya sudahpun kepenatan.

Namun situasi sedikit berbeza buat seorang pengguna TikTok, apabila dia sengaja melakukan ‘prank’ dengan kepada isterinya ewaktu mereka mengunjungi sebuah pusat beli belah di Nilai.

Bagi tempoh 10 minit atau kena tinggal

Difahahamkan mereka sebelum itu sudahpun berkunjung ke sebuah pusat beli belah di daerah lain.

Namun untuk pusat beli belah kedua ini dia hanya memberikan tempoh selama 10 minit kepada si isteri untuk membeli barangan yang diperlukan dan berpatah balik ke kereta atau ditinggalkan disana.

“Saya cakap tak sampai 10 minit kat parkir tinggal. Saja je nak kenakan dia. Dari Aeon Nilai, singgah Aeon Seremban entah apa lagi la dia cari “

Namun apa yang mencuri tumpuan netizen adalah gelagat si isteri selepas menerima ‘ugutan’ tersebut.

Sempat berhenti tengok barang sebelum sambung berlari

Mungkin risau ditinggalkan, wanita tersebutdipercayai menuju ke kereta. Namun sebaik lalu di sebuah kedai beg tangan, dia secara tiba-tiba berhenti untuk mencuci mata sebelum menyambung lariannya.

Tengok tu korang, bini siapa la tu

@gianthighway

Lepas dia tau dia kene prank, eh dia sambung balik shopping!!😂##abangtanker

♬ suara asli – ghell108

Berjaya beli handbag tersebut

Namun menerusi ruangan kapsyen, lelaki tersebut menjelaskan isterinya telah kembali membeli belah selepas mengetahui ugutan tersebut hanyalah satu guraun. Malah pada ruangan komen dia memaklumkan wanita berkenaan sudah berjaya membeli handbag yang menarik perhatiannya itu.

“Dia semua sempat, kalau nak tahu lepas tahu kena prank dia pergi beli gak beg tu” tulis pengguna TikTok tersebut.

Perkongsian tersebut nyata menarik perhatian netizen. Ramai yang terhibur dengan gelagat si isteri sewaktu dia berhenti hanya untuk mencuci mata.

Lari panik* “Eh kejap macam lawa” Sambung panik*

“Suami aku nak tinggal, eh ada diskaun la”

Dalam rushing haruslah ingat harga & design.. 3 saat pun cukup

© 2021 BuzzKini. All Rights Reserved.