fbpx
Now Reading
Lelaki Kantoi Mengintai & Merakam Video Di Tandas Lelaki Sudah Ditangkap Polis

Lelaki Kantoi Mengintai & Merakam Video Di Tandas Lelaki Sudah Ditangkap Polis

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Sejak semalam tular di TikTok beberapa video memperlihatkan seorang lelaki di tahap orang awam selepas disyaki mengintai dan merakam video di tandas lelaki di stesen minyak Shell di Shah Alam.

Menerusi beberapa siri video tersebut, dia yang pada mulanya cuak bagaimanapun 3enggan bekerjasama apabila orang ramai memintanya menunjukkan galeri telefonnya.

Namun selepas beberapa ketika mereka akhirnya berjaya melihat rakaman yang dilakukan walaupun dia cuba untuk memadam bukti yang berada di galeri telefonnya.

Difahamkan dia kemudian telah di bawa ke balai polis untuk diambil keterangan.

@botakk.haa

kantoi buat kerja tak clear rakam orang dalam tandas dia ni gayboy ##gayboykantoi ##fyp ##esekeli ##foryoupage ##lawakmalaysia ##fypシ

♬ Sounds like a mystery music box – Yohei

Terbaru, Ketua Polis Daerah Subang Jaya, ACP Abd Khalid Othman mengesahkan perkara berkenaan dan memaklumkan lelaki berkenaan sudahpun ditangkap polis kira-kira 2.45 petang tadi.

Banyak rakaman orang awam sedang membuang air kecil

“Suspek telah ditahan oleh orang awam yang hendak menggunakan tandas apabila didapati sedang merakam pengguna di tandas bersebelahan menggunakan telefon bimbitnya.

“Hasil pemeriksaan telefon bimbit suspek, didapati banyak rakaman video orang awam yang sedang membuang air kecil. Laporan polis telah dibuat untuk tindakan selanjutnya,” katanya dalam kenyataan malam tadi.

Jelas beliau lagi, suspek pada hari kejadian telah dibawa ke Balai Polis Subang Jaya untuk tindakan selanjutnya dan siasatan kini sedang dijalankan di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan / Seksyen 14 Akta Kesalahan Kecil.

“Sehubungan itu, orang ramai dinasihati supaya berhati-hati dan mematuhi undang-undang yang berkuatkuasa di Malaysia serta tidak berkelakuan yang melampaui batas,” katanya.

Sebarang maklumat jenayah oleh kerjasama orang awam boleh disalurkan kepada Pusat Kawalan Daerah Subang Jaya di talian 03-56210343 untuk tindakan lanjut.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.