fbpx
Now Reading
Tular Dakwaan Mabuk & Dera Isteri, Ini Respon Balas Daud Kim

Tular Dakwaan Mabuk & Dera Isteri, Ini Respon Balas Daud Kim

Daud Kim turut memaklumkan yang dia bakal mengambil tindakan undang-undang bagi membuktikan kata-katanya.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Baru-baru ini nama YouTuber terkenal dari Korea Selatan, Daud Kim hangat diperkatakan di media sosial selepas tular beberapa video memperlihatkan seorang lelaki miripnya sedang menari bersama beberapa rakan di sebuah kelab malam.

Menerusi video tersebut, lelaki berkenaan dilihat galak menarik sambil memegang gelas dipercayai berisi arak.

@ji.yeon0 Reply to @dejla11 هذا المقطع كامل بدون صوت ولا شي حلال عليكم واصلا اخذو وافضحوا #داوود_كيم_الكوري #لا_ادعم_داوود_كيم #fybシviral #foryoupage #fyp ♬ original sound – Ji yeon

Menerusi satu lagi video, lelaki berkenaan turut dilihat menari rapat bersama seorang wanita juga di dalam sebuah kelab.

@ji.yeon0 يلا اكلها يا داوود الفيديو خام وجديد من انستغران وحدة تركية وفي بار شرب بتركيا #لا_ادعم_داوود_كيم #داوود_كيم_كذاب #fybシviral #foryoupage #fypシ ♬ original sound – Ji yeon

Apa yang lebih mengejutkan apabila ada dakwaan yang mengatakan Daud Kim yang kini berada di Turki turut lari dari tanggungjawabnya sebagai suami dengan meninggalkan isterinya, Mia dan anak mereka di Korea Selatan selain berlaku kasar terhadap Mia.

Dakwaan-dakwaan ini nyata mengejutkan peminat dan pengikut Youtuber berkenaan sehingga ada yang melemparkan tuduhan yang dia hanya mempergunakan agama Islam demi konten selain mendapatkan pengaruh yang ramai.

Tidak pernah gunakan islam untuk populariti dan duit

Menyedari namanya hangat diperkatakan orang ramai, Daud Kim akhirnya tampil menafikan semua dakwaan-dakwaan tersebut.

Dia menerusi satu kenyataan di Facebook menafikan dakwaan yang dia minum arak serta ada memukul isteri dan ahli keluarganya.

Malah bekas bintang K-Pop itu menegaskan dia tidak pernah mempergunakan agama islam untuk kemahsyuran dan juga wang.

“Pertama sekali, saya tidak minum arak. Saya tidak pernah memukul keluarga saya. Saya tidak mempergunakan islam untuk nama dan wang. Saya tidak pernah mengumpulkan wang menggunakan nama Imam. Anda juga boleh bertanya kepada beliau secara langsung,” tulis Daud Kim.

Mengakui penat dengan semua tuduhan yang dilemparkan, Daud Kim turut memaklumkan yang dia bakal mengambil tindakan undang-undang bagi membuktikan kata-katanya.

“Saya benar-benar letih dengan video dan gambar yang dimanipulasi, malah ada artikel di internet yang turut menggunakannya. Saya akan mengambil semua tindakan undang-undang untuk membuktikannya,” kata Daud Kim lagi.

Tambah Youtuber itu lagi, hanya Allah yang boleh menilainya kerana Dia lebih tahu segala-galanya.

“Saya percaya pada Allah dan Nabi Muhammad. Saya tahu saya tidak sempurna. Sekiranya saya ada berbuat silap, saya akan bertaubat kepada Allah. Hanya Allah yang boleh menilai saya. Dia tahu segala-galanya.”

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.