fbpx
Now Reading
“Makin Parah Dia Ni” – Netizen Terkedu Tengok Gelagat Vida & Lucinta Luna Di Pavilion [Video]

“Makin Parah Dia Ni” – Netizen Terkedu Tengok Gelagat Vida & Lucinta Luna Di Pavilion [Video]

Apa yang menjadi perhatian orang ramai adalah gelagat mereka sewaktu di sana yang disifatkan orang ramai agak tidak sopan sehingga menggangu pandangan orang awam.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Nama dua figura umum iaitu Datuk Seri Vida (DSV) dan Lucinta Luna rasanya sudah tidak perlu diperkenalkan lagi.

Seorang dikenali sebagai usahawan berjaya di Malaysia manakala Lucinta pula terkenal sebagai aktres dan penyanyi transgender di Indonesia.

Terbaharu, perkongsian kedua-dua mereka di media sosial sejak beberapa hari lalu nyata menarik perhatian orang ramai apabila dilihat menghabiskan masa bersama-sama di perkarangan pusat beli belah Pavilion KL.

Apa yang menjadi perhatian orang ramai adalah gelagat mereka sewaktu di sana yang disifatkan sebagai tidak sopan sehingga menggangu pandangan orang awam.

“Bila kau jumpa bestie”

@lucintaluna12 sekarang Ratu pun punya teman bestie di Kuala Lumpur @datoserividaofficial ♬ original sound – lucintaluna

Ini kerana Vida dan Lucinta dilihat tergelak sakan hingga terbaring sambil disaksikan orang ramai di sekelilingnya.

Bahkan kapsyen yang digunakan selebriti dari seberang itu seolah-olah sengaja ‘memancing’ netizen di negara kita untuk meninggalkan komen kurang baik.

Tidak berhenti di situ sahaja, Lucinta menerusi satu lagi video yang dikongsikan Vida turut dilihat begitu teruja hingga melakukan aksi ‘flip’ semasa berada di sana.

@datoserividaofficial Reply to @surianasue91 Lepas tengok kejadian ni terus tak lupa 🤣 @lucintaluna12 . Buat stunt depan pavii . #lucintaluna #datoserivida #foryou #kuikhlaskan #kuikhlaskandsv #masukberandafyp #masukberandamuu #masukberandagak #tiktokindonesiafyp ♬ original sound – QU PUTEH BARULAH PUT

Perkongsian video-video tersebut bukan sahaja menimbulkan rasa tidak senang di kalangan netizen malah membuatkan ramai dari mereka terkedu.

Sehubungan itu ramai mula mengecam dan menyifatkan dua figura umum ini agak keterlalun selain tiada rasa malu kerana berani melakukan aksi berkenaan di khalayak ramai.

Berikut antara komen yang diberikan netizen :

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.