fbpx
Now Reading
Pertarungan One Championship Kembali Ke Kuala Lumpur 22 Oktober Ini

Pertarungan One Championship Kembali Ke Kuala Lumpur 22 Oktober Ini

Peminat tempatan dapat menyaksikan atlet ONE kegemaran mereka secara langsung buat kali pertama dalam tempoh tiga tahun.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Selepas hampir tiga tahun, organisasi seni mempertahankan diri terbesar di dunia, ONE Championship akan kembali ke Kuala Lumpur dengan ‘ONE Fight Night’ pada Sabtu, 22 Oktober di Axiata Arena.

Acara yang penuh aksi ini merangkumi dua pertarungan pasca-kelayakan khas untuk penonton dalam arena dengan menampilkan dua bintang MMA tempatan iaitu Agilan “Alligator” Thani dan Keanu Subba.

Agilan akan bertarung menentang Ilja Stojanov dari Jerman bagi kategori Welterweight, manakala Keanu yang merupakan anak kelahiran Kuala Lumpur akan bertemu petarung, Yoo Chang Min dari Korea Selatan dalam kategori Featherweight.

ONE Fight Night akan turut menampilkan tiga perlawanan Kejuaraan Dunia yang menarik dengan acara utama menyaksikan pertarungan John Lineker (Brazil) VS Fabricio Andrade (Brazil) bagi mempertahankan Gelaran Bantamweight miliknya.

Sementara itu, Regian Eersel akan cuba meraih tali pinggang keduanya dalam perlawanan menentang Sinsamut Klinmee dalam Kejohanan Dunia ONE Lightweight Muay Thai pertama manakala Superlek Kiatmoo9 akan menentang Panpayak Jitmuangnon dalam Pusingan Akhir Grand Prix Dunia Flyweight Muay Thai.

Untuk maklumat lanjut, layari laman ONE FC Championship di sini atau di Twitter, Instagram dan Facebook.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.