fbpx
Now Reading
Lagi 2 Bulan Nak Nikah Bakal Suami Minta Batalkan Majlis, Mahu Cerai Jika Perkahwinan Diteruskan [Video]

Lagi 2 Bulan Nak Nikah Bakal Suami Minta Batalkan Majlis, Mahu Cerai Jika Perkahwinan Diteruskan [Video]

Apa yang lebih menyakitkan, lelaki tersebut turut menghantar mesej ingin bercerai dengan wanita itu sekiranya perkahwinan diteruskan.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Setiap pasangan yang sedang hangat bercinta, pasti akan mengimpikan untuk membina sebuah keluarga bersama.

Namun kebanyakan pasangan akan memilih untuk melalui fasa pertunangan terlebih dahulu sebelum melangkah ke alam perkahwinan.

Dalam tempoh pertunangan itu pasti akan banyak dugaan dan cabaran yang harus dilalui. Ada yang berakhir ke jinjang pelamin dan ada juga yang diakhiri dengan perpisahan.

Bakal suami minta majlis perkahwinan dibatalkan

Begitulah yang dilalui seorang wanita ini apabila bakal suaminya meminta majlis perkahwinan mereka yang bakal berlangsung tidak lama lagi untuk dibatalkan.

Menerusi hantaran video yang dimuat naik akaun TikTok @atinhusin_, wanita itu berkongsi momen yang paling sukar dalam hidupnya untuk dilalui.

@atinhusin_

Part 1 . Cukup sampai disini . 10/10/2022 tugas aku kini sudah selesai . Terimakasih dalam segala hal . #dugaanbertunang kita terlalu mencabar bagi kita . Kita tak mampu mempertahankannya . 2 bulan lagi sebelum majlis 24/12/2022 . Tapi kau membuat keputusan untuk memutuskan jugak #hubungan ni , walau kau tahu semua persiapan sudahpon siap tinggal menunggu hari dan bulan sahaja . Sesungguhnya jauh dari sudut hati untuk menerima kenyataan . Sakit sakit sebuah pengorbanan . Sakit lagi sebuah lakonan 🥲😊 . Semoga ada keadilan buat diri ku . Kita jumpa dipart 2 #foryou #explorepage #dugaantunang #fyp #atinkuat #viralvideo #putustunang #hatitabahkuatkansemangat💪🥰

♬ bunyi asal – nftihaa – nftihaa

Menurut wanita itu, dia dan bakal suami sepatutnya melangsungkan pernikahan pada hujung tahun ini tetapi di saat akhir lelaki terbabit memilih untuk membatalkan majlis serta memutuskan hubungan.

Persiapan majlis perkahiwnan yang bakal berlangsung lagi 2 bulan hampir selesai

Difahamkan, segala persiapan bagi majlis perkahwinan yang bakal berlangsung lagi dua bulan itu sudah hampir selesai.

“Cukup sampai di sini. 10 Oktober 2022 tugas aku kini sudah selesai. Terima kasih dalam segala hal. Dugaan bertunang terlalu mencabar bagi kita. Kita tak mampu mempertahankannya. 2 bulan lagi sebelum majlis 24 Desember 2022.

“Tapi kau membuat keputusan untuk memutuskan juga hubungan ini, walau kau tahu semua persiapan sudah pun siap tinggal menunggu bulan sahaja,” tulisnya di kapsyen.

Bakal suami hantar mesej, ingin bercerai selepas kahwin

Menerusi hantaran video berasingan, apa yang lebih menyakitkan, lelaki tersebut turut menghantar mesej ingin bercerai dengan wanita itu sekiranya perkahwinan diteruskan.

Kenyataan tersebut seolah-olah ingin mengugut wanita itu agar bersetuju majlis perkahwinan mereka itu dibatalkan.

@atinhusin_

Membalas kepada @👑🧚🏻‍♀️ part 2 . Sehebat mana ujian buat diriku . Belum tentu akan ade kekuatan pada diri sendiri . Persiapan sudah pon siap . Kad kahwin . Barang hantaran . Dan sebagainya . Minggu depan kami ade pre-wedd . Tapi terpaksa dibatalkan atas permintaan dari lelaki . Dan kami ade fitting untuk bulan 11 . Tidak mengapa . Semuanya sudah tertulis jalan ceritanya bergini 😊😇 tidak mampu untuk bertahan lagi , kerana diri ini terlalu lemah dalam hal ini 😔💔 #atinkuat #foryou #dugaanbertunang #hubungan #fyp #viralvideo #putustunang

♬ suara asli – Positive Vibes Lesti kejora
Foto: TikTok/atinhusin_
Foto: TikTok/atinhusin_

“Sehebat mana ujian buat diriku, belum tentu akan ada kekuatan pada diri sendiri. Persiapan sudah pun siap. Kad kahwin, barang hantaran dan sebagainya. Minggu depan kami ada photoshoot pre-wedding tapi terpaksa dibatalkan atas permintaan dari lelaki,” tulisnya lagi.

Ramai yang menghadapi nasib yang sama

Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial turut berkongsi pengalaman mereka bersama pasangan yang juga berakhir dengan perpisahan.

Baca artikel berkaitan:

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.