fbpx
anak buat kejutan pada ibu

3 Tahun Tak Balik, Anak Buat Kejutan Pulang Ke Malaysia Hingga Ibu Menangis Gembira [Video]

Reaksi spontan si ibu yang meraung sebaik sahaja melihat anak yang sudah 3 tahun dinantikan berada di depan mata membuatkan ramai netizen menjadi sebak.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Setiap ibu bapa pasti akan sentiasa merindui anak-anaknya, tidak kiralah dekat atau jauh mereka sentiasa menantikan kepulangan si anak dengan penuh sabar.

Malah rasa sakit menahan rindu sanggup ditanggung sebaliknya ianya digantikan dengan doa agar anak yang disayangi sentiasa berada di bawah lindungan Allah SWT.

3 tahun tak pulang Malaysia, lelaki buat kejutan untuk ibu bapa

Baru-baru ini, tular satu video di TikTok dikongsikan oleh Najmi Rosni yang memaparkan dia membuat kejutan kepada kedua ibu bapanya setelah dua tahun tidak pulang ke Malaysia kerana berada di luar negara dipercayai di Mesir.

Menerusi video tersebut, kelihatan Najmi yang menaiki motor kononnya menyamar menjadi seorang penghantar bunga untuk diberikan kepada kedua ibu bapanya itu sempena sambutan ulang tahun perkahwinan mereka.

Menurutnya kejutan itu dibuat kerana mahu melihat sama ada kedua orang tuanya itu mengenali dirinya ataupun tidak selepas tiga tahun dia tidak pulang ke negara ini. Dia kemudian memasuki rumah tersebut dan memberikan salam untuk memberikan bunga berkenaan yang kononnya diberikan oleh Najmi yang berada diperantauan.

Malah dia turut membacakan kad ucapan sempena ulang tahun perkahwinan ke-31 pasangan terbabit.

“Happy Anniversary mama dan abah yang ke-21. Semoga dipermudahkan urusan, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur,” tulisnya.

Menyamar kononya jadi rider penghantar bunga

@najmirsni

Hidup perantaun berjauhan dengan family ✈️ 3 tahun tak balik .. Rindu Mama&Abah ❤️#tiktok #fyp #fypシ゚viral

♬ original sound – najmirosni

Dia yang menyamar sebagai rider penghantar bunga itu turut meminta pasangan tersebut memberikan ucapan kepada Najmi di atas pemberian itu.

“Terima kasih emi (Najmi), I love you. Emi balik cepat ya mama dengan abah rindu,” kata ibunya ketika dirakam oleh Najmi.

Sejurus sahaja ucapan dibuat, Najmi kemudian membuka topi keledar yang dipakainya sehingga membuatkan si ibu meraung seolah-olah seperti melepaskan rindu yang sudah lama ditahannya selama ini.

Melihat di ruangan komen, ramai yang sebak melihat video itu terutama ketika terdengar si ibu meraung ketika melihat sosok tubuh si anak yang lama dinantikan untuk pulang.

“Part mak dia meraung tu, auto menangis”

“Ya Allah.. bila maknya meraung aku pulak yang mengalir air mata tak berhenti”

“Menangis aku bang, bila mak kau menjerit sebut nama kau bang”

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.