Now Reading
Comel Je Kucing Ni Gayakan Tudung Ikut Selebriti Tempatan!

Comel Je Kucing Ni Gayakan Tudung Ikut Selebriti Tempatan!

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Oleh Razzlyn Rosli.

Fesyen berhijab sekarang memang ada macam – macam gaya kan! Nak dijadikan cerita, kami terjumpa gambar kucing dipakai tudung tiru ala – ala fesyen artis tempatan. Memang comel gilerrr….

Tuan awak ni macam mana boleh nak terfikir buat awak macam tu ek!

Awak pun ni memang jenis baik eh orang pakai kan siap dok posing comel lagi!

Jom kita tengok gambar dan perbandingan Meaow tersebut dengan artis tempatan.

wawa ainan tasneem Che Ta YUNA

 

Kalau korang rasa ada gaya selebriti lain yang lagi sama boleh tinggalkan komen ok!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2021 BuzzKini. All Rights Reserved.