fbpx
Now Reading
Megaklinik Zahran Pandang Serius, Nafi Sebar Laporan Perubatan Aisyah Hijanah Yang Tular

Megaklinik Zahran Pandang Serius, Nafi Sebar Laporan Perubatan Aisyah Hijanah Yang Tular

Dalam laporan kesihatan yang tular itu, Aisyah didakwa telah mengalami kecederaan pada tisu lembut di bahagian tangan dan muka dipercayai kerana perselihan faham bersama pasangan.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Sejak semalam (29 November), tular satu laporan perubatan didakwa milik Aisyah Hijanah yang mendapatkan rawatan di Kumpulan Megaklinik Zahran.

Menerusi laporan tersebut, dipercayai pesakit mengalami kecederaan tisu lembut pada bahagian seperti tangan dan muka kerana berlaku perselisihan faham dengan suami di rumah mereka.

Berlaku pertengkaran kerana orang ketiga sebelum didakwa didera

Laporan itu mendakwa pasangan terbabit telah bergaduh disebabkan orang ketiga dan si suami ingin meminta semula ‘SD Card’ sebelum tangan pesakit direntap, ditolak ke lantai serta ditampar.

Ketika kejadian tersebut berlaku Aisyah juga dilaporkan sedang hamil.

Laporan itu awalnya telah dikongsikan oleh seorang individu di Twitter sebelum dipadam. Ia kemudian turut dikongsikan oleh adik susuan kepada Aisyah iaitu Amirul Adni Rustam di Instagram Story miliknya.

Klinik nafi sebarkan laporan perubatan Aisyah Hijanah

Susulan daripada penyebaran laporan kesihatan tersebut, Pengurusan Kumpulan Megaklinik Zahran dalam satu kenyataan kemudiannya menafikan penyebaran itu dilakukan oleh pihak klinik.

“Berikutan status yang tular di laman sosial berkenaan laporan perubatan pesakit bernam Aisyah Hijanah Bt Azhari, pihak Megaklinik Zahran menafikan penyebaran laporan perubatan oleh pihak klinik.

“Pihak kami amat memandang serius penjagaan data pesakit dan mengikut standard yang telah ditetapkan oleh KKM,” katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan di Instagram.

Selain itu pihak klinik juga turut memaklumkan mereka telah menghubungi Aisyah Hijanah berhubung perkara tersebut dan mendoakan agar segala urusannya dipermudahkan oleh Allah SWT.

Alif sifatkan dakwaan pukul isteri sangat melampau

Sementara itu, suami kepada Aisyah iaitu Alif Teega menerusi IG Story memberitahu dia ada terlihat laporan perubatan yang tular di media sosial.

Dia yang juga influencer menyifatkan dakwaan memukul Aisyah itu suatu yang sangat melampau.

“Saya tak mampu nak ulas tetang hal ini, sebab semua orang sedang membenci saya. Saya mengaku apa yang saya buat. Saya bernikah, saya mengaku. Tapi bab pukul isteri saya, Aisyah itu dah sangat melampau.

“Banyak kali saya sudah bagitahu pada abang-abang Aisyah untuk awak (Amirul Adni Rustam) berhenti fitnah, dan burukkan keadaan,” ujarnya.

Alif dalam masa sama menyifatkan dia dan Aisyah berada dalam keadaan yang baik.

“Awak nak tengok apa? Cerai? Itu yang awak nak?

“Sejak dulu awak burukkan saya. Tak cukup dengan family sekarang orang luar, saya jumpa abang-abang awak tak ada masalah. Batang hidung awak saya tak jumpa,” ujarnya.

Menurut Alif lagi, adik kandung kepada Aisyah juga telah datang berjumpa dengannya untuk mendapatkan penjelasan.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.