fbpx
Now Reading
Video Lelaki Kongsi Resepi Guna Suara Macam Lalat Raih Perhatian Ramai

Video Lelaki Kongsi Resepi Guna Suara Macam Lalat Raih Perhatian Ramai

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Tidak dapat dinafikan aplikasi Tiktok, kini semakin mendapat perhatian masyarakat bukan sahaja di Malaysia malahan serata dunia.

Jika dahulu ia hanya digunakan oleh mereka dari golongan generasi Z (Gen Z) namun kini penggunanya turut terdiri dari orang yang lebih dewasa dan berumur.

Disebabkan penggunaannya semakin meluas, ramai yang telah menjadikannya sebagai platform pembelajaran, hiburan, bisnes malahan tempat berkongsi resepi.

Terbaru satu video resepi yang dikongsikan seorang pemuda berjaya meraih perhatian orang ramai. Bukan setakat ditonton sebanyak 3 juta kali malahan ianya berjaya mendapat 414 ribu tanda suka dan 21 ribu komen.

Kongsi resepi guna suara ‘lalat’

Ianya gara-gara suara malas atau lebih tepat umpama bunyi lalat yang digunakan pemuda tersebut dalam menghasilkan video resepi makanan nya itu.

Menggunakan kapsyen ‘resepi paling mudah’, cara pemuda tersebut memasak turut menghiburkan orang ramai.

Setelah beberapa kali mengamati hanya dua perkataaan sahaja yang kami fahami iaitu ‘dah siap’

@sm0lril

Resepi paling easy ##myfoodie ##dbannedtroops ##fypmalaysia🇲🇾 ##fypシ

♬ original sound – 𝕯𝖇𝖙 𝖗𝖎𝖑𝖙𝖆𝖋𝖆 🐉 – ᵣᵢԼ𝑡ₐ𝑓ₐ🐉

Tinjauan kami di ruangan komen mendapati ramai yang terhibur dengan perkongsiannya. Ada yang berseloroh faham dengan apa yang dikongsikan dan ada juga bertanya sama ada dia mahu berkongsi tips memasak ataupun menangis.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.