fbpx

ANTA Malaysia Lancar Kempen Sumbang Kasut Terpakai Sempena Ramadan

Kasut disumbangkan ini akan diedarkan kepada komuniti yang kurang berkemampuan yang disokong oleh Teach for Malaysia dan Women of Will.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Sempena bulan Ramadan yang mulia ini, jenama pakaian sukan antarabangsa, ANTA buat julung kalinya memperkenalkan kempen sumbangan kasut #ANTABersamaAnda.

Kempen tersebut mewujudkan intipati belas kasihan dan perpaduan dengan komitmennya untuk memberi kembali kepada masyarakat.

Sumbang kasut dan beri kepada golongan kurang bernasib baik

Susulan itu, ANTA mengajak rakyat Malaysia untuk bersatu dalam menyumbang kasut terpakai mereka bagi menyokong golongan kurang bernasib baik di negara ini.

Mulai dari 20 Mac hingga 5 April depan, ANTA akan mengumpul kasut terpakai dengan baik di tempat-tempat penyerahan yang telah ditetapkan di sekitar Lembah Klang dan Johor Bahru.

Berikut cawangan ANTA yang menerima penyerahan kasut terpakai:

  • Exchange TRX
  • 1 Utama Shopping Centre
  • Sunway Pyramid
  • The Mall
  • Mid Valley Southkey (Johor Bahru)

ANTA ingin kumpul 200 pasang kasut terpakai

Difahamkan, matlamat ANTA adalah untuk mengumpul sekurang-kurangnya 200 pasang kasut terpakai. Kasut disumbangkan ini akan diedarkan kepada komuniti yang kurang berkemampuan yang disokong oleh Teach for Malaysia dan Women of Will.

Selain itu, ANTA juga akan menyediakan kasut dan pakaian baru bagi memastikan penerima menyambut Hari Raya Aidilfitri dengan penuh kegembiraan.

Dalam majlis pelancaran kempen tersebut yang diadakan semalam (19 Mac) di Exchange TRX, ANTA turut mengadakan majlis berbuka puasa bersama-sama pihak media dan tetamu jemputan.

Kempen #ANTABersamaAnda dapat kurangkan jejak alam sekitar

Sementara itu, Pengurus Besar ANTA Malaysia, Pang Sook Fong berkata, beliau percaya bahawa inisiatif ini bukan sahaja akan memberi kasih sayang kepada kasut lama semula tetapi juga mengurangkan jejak alam sekitar.

“ANTA sangat bersemangat untuk memimpin usaha yang bermakna ini, menyatukan kelestarian dengan tanggungjawab sosial dengan mengubahsuai kasut terpakai dan memperkasakan golongan kurang bernasib baik dengan kasut yang baik, khususnya kanak-kanak dan wanita.

“Kami bercita-cita untuk membuat perubahan yang lebih jelas dalam kehidupan mereka, membentuk masa depan yang lebih cerah,” katanya.

Penyumbang kasut ke cawangan ANTA akan dapat diskaun eksklusif

Sebagai penghargaan kepada sumbangan ini, setiap pelanggan yang menyumbang kasut terpakai akan menerima diskaun eksklusif untuk produk pilihan kasut ANTA (tertakluk kepada terma dan syarat).

Klik DI SINI atau lawati akaun Instagram dan Facebook @AntaMalaysia untuk maklumat lanjut.

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.