Now Reading
Geram Baju Footed Pajamas Anak Tak Muat? Ikuti Trik Betty Rahmad Ini! Pasti Boleh Pakai Lagi

Geram Baju Footed Pajamas Anak Tak Muat? Ikuti Trik Betty Rahmad Ini! Pasti Boleh Pakai Lagi

Geram bila baju anak tak muat lagi? Rupanya kita boleh berjimat dengan cara Betty Rahmad, dengan hanya guna baju ‘footed pajamas’ anak saja. Betty Rahmad menunjukkan bagaimana cara mengunakan baju ‘footed pajamas’ anak yang tak lagi muat.

Betty Rahmad yang juga merupakan pelakon drama bersiri Mak Cun ini merupakan adik kepada Umie Aida dan Emma Fatima. Dia menujukkan cara bagaimana untuk berjimat cermat jika baju anak tidak lagi muat melalui video ringkas yang dikongsikan menerusi di laman Instagram miliknya.

“Hari ini, saya ingin berkongsi cara untuk berjimat cermat mengunakan baju ‘footed pajamas’ anak yang dah tak muat lagi.”

“Bila anak mula membesar, baju confirm tak muat lagi nak pakai terutamanya footed pajamas. Jadi saya kongsikan cara untuk mengunakannya kembali.”

“Kita hanya perlu guntingkan bahagian bawah kaki anak dengan mengunakan gunting”

Menerusi video yang dimuatnaik, telatah suaminya yang suka mengusik Betty sewaktu rakaman video itu dilakukan sangat kelakar, dimana Betty cuba memberitahunya yang dia sedang merakam video untuk tutorialnya.

 “You, I tengah buat video tutorial ni”

“You tak pandai potong, meh sini biar I saja yang potong”

Gelagat suaminya yang suka mengusik sewaktu rakaman, terlihat suaminya terus menolong Betty memotong bahagian bawah tapak kaki baju tersebut menggunakan gunting. Manakala, Betty memegang anak lelakinya, Ardy Wira dipangkuannya.

Diakhir video tersebut, Betty mengharapkan agar dia dapat membantu ibu-ibu yang diluar sana untuk berjimat dan mengajar untuk cara bagaimana memakai semula baju ‘footed pajamas’ anak yang tidak muat.

Ditambah lagi, apabila video tersebut mendapat komen yang positif yang mengatakan dapat digunakan semula baju anaknya selepas melihat video Betty Rahmad.  

Alasannya dek kerana baju yang dibelinya tidak lagi muat dan tidak sempat untuk memakainya setelah pakaian anaknya mula tidak muat. Pemilik akaun Instagram, @puan_umi_chai sendiri berterima kasih kepadanya kerana tips yang diberikan sangat membantunya

© 2020 BuzzKini. All Rights Reserved.