Now Reading
Mark Adam Hadiahkan Ibu TV di Bawa Terus Dari Malaysia, Peminat Tanya Kenapa Tak Beli di Filipina

Mark Adam Hadiahkan Ibu TV di Bawa Terus Dari Malaysia, Peminat Tanya Kenapa Tak Beli di Filipina

https://www.instagram.com/p/B1tokBHlgak/

Semalam, Mark Adam, menerusi akaun Instagramnya, telah berkongsikan satu vide perjalanan terbang pulangnya ke Cebu, Filipina semata-mata  untuk membuat kejutan dengan menghadiahkan ibu nya sebuah TV.

Sesuai dengan Kapsyen Perjalanan Sebuah TV,  Video tersebut memaparkan persediaan Mark dan Isteri, Norazah Redzuan sebelum menghantar bungkusan hadiah tersebut sehinggalah ianya sampai ke tangan ibu Mark.

Wah rajin betol dorang edit video tu!

Dari rumah , di Airport, dalam penerbangan, dalam kereta dari airport ke rumah keluarganya sebelum hadiah tersebut dibuka oleh ibunya.

Apa-apa pun dari sudut positif nya Mark adalah seorang anak yang bertanggungjawab dan sangat menyayangi ibunya sehinggakan sanggup pulang ke tempat asalnya ditemani isteri, hanya untuk membuat kejutan terhadap ibunya dengan menghadiahkan TV 62 Inci Berjenama Samsung tersebut.

Rata-rata pengikut Mark memuji tindakannya dan menyatakan pendapat mereka yang penyanyi ni adalah seorang anak yang soleh, sentiasa mengambil berat mengenai ibunya yang jauh di sana.

Namun yang menarik perhatian adalah soalan dari beberapa netizen yang bertanyakan soalan ‘di luar kotak’ kenapa tak beli sahaja di Filipina?

Haha betol jugak! Tapi Mark pasti ada jawapan tersendiri, malah beberapa netizen turut membeli reply yang TV dan barang elektronik di sana agak mahal . Dan ada juga yang menyatakan mereka memang dah menjangkakan pasti ada yang akan bertanyakan soalan sebegini

© 2020 BuzzKini. All Rights Reserved.