fbpx
Now Reading
Nak Diskaun RM42 & Penghantaran Percuma Masa Beli Barang Dapur? Ini Caranya

Nak Diskaun RM42 & Penghantaran Percuma Masa Beli Barang Dapur? Ini Caranya

Risau tak sempat memanfaatkannya?Jangan khuatir, promosi ini akan berlangsung sehingga 31 Disember 2022.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Tanya sahaja pada semua rakyat Malaysia, rata-rata pasti menggemari sebarang promosi atau diskaun. Tak kiralah untuk barangan keperluan mahupun barangan dapur, pantang terjumpa sebarang promosi pasti semua mahu menyambarnya.

Berita baik buat anda, HappyFresh kini sedang mengadakan promosi HAPPYDOUBLE untuk pelanggan baharu dan pertama kali mereka.

Yang menariknya, menerusi promosi ini, anda akan menerima 4 tawaran hebat iaitu diskaun RM20 bagi pembelian pertama dan RM22 untuk pembelian kedua berserta penghantaran percuma untuk kedua-dua pembelian tersebut.

[Video embed]

Caranya mudah sahaja, anda hanya perlu melakukan pembelian minimum RM50 dalam satu resit (bagi pembelian pertama) dan memasukkan kod promo ‘HAPPYDOUBLE’ menerusi aplikasi mudah alih HappyFresh.

Bagi pembelian kedua pula, anda perlu berbelanja minimum RM80 dalam satu resit bagi melayakkan anda menerima diskaun RM22.

Promosi sepanjang tahun!

Risau tak sempat memanfaatkannya? Jangan khuatir, promosi ini akan berlangsung sehingga 31 Disember 2022 dan terpakai di semua pasar raya dan specialty store di sekitar Lembah Klang, Pulau Pinang, Bukit Mertajam, Ipoh, Johor Bahru, Kedah, Kota Bharu, Seremban, Cyberjaya, Melaka dan Kuching.

Terma dan Syarat bagi Promosi HAPPYDOUBLE

  • Sah sehingga 31 Disember 2022 (11:59 pm) sahaja.
  • Promosi hanya sah untuk pengguna HappyFresh baharu/ kali pertama sahaja.
  • Baucar ini terpakai di semua pasar raya dan kedai khusus (specialty store) di sekitar Lembah Klang, Pulau Pinang, Bukit Mertajam, Ipoh, Johor Bahru, Kedah, Kota Bharu, Seremban, Cyberjaya, Melaka dan Kuching. Ketersediaan kedai mungkin berbeza bergantung pada lokasi sebenar anda.
  • Pembelian minimum RM50 dalam satu resit diperlukan untuk melayakkan pengguna menerima diskaun RM20 berserta penghantaran percuma.
  • Pembelian minimum RM80 dalam satu resit pula diperlukan untuk melayakkan pengguna menerima diskaun RM22 berserta penghantaran percuma.
  • Jumlah diskaun adalah berdasarkan jumlah harga barangan yang dihantar iaitu tidak termasuk harga kehabisan stok dan/atau item yang ditolak).
  • Baucar hanya sah digunakan menerusi aplikasi mudah alih HappyFresh (iOS & Android).
  • Baucar tidak terpakai untuk semua pelanggan HappyCorporate dan pekerja HappyFresh Malaysia.
  • Sebarang perubahan butiran pesanan termasuk kaedah pembayaran, pembatalan pesanan dan perubahan dalam slot masa penghantaran akan menjadikan kod promosi sebagai tidak sah.
  • Jumlah bayaran selepas menggunakan kod baucar mesti memenuhi keperluan daftar keluar minimum di kedai terlibat.
  • HappyFresh berhak untuk menukar, mengubah suai, menambah atau mengalih keluar bahagian Terma dan Syarat penggunaan ini pada bila-bila masa tanpa notis.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.