fbpx
Now Reading
Jaya Grocer Bongkar Tips Paling Best Untuk Dapat Harga Berpatutan Dengan ‘Membership’. Baru Berbaloi!

Jaya Grocer Bongkar Tips Paling Best Untuk Dapat Harga Berpatutan Dengan ‘Membership’. Baru Berbaloi!

Tapi sebelum itu, jangan lupa untuk pastikan aplikasi Grab sudah dimuat turun dan aktifkan ‘Membership’ atau keahlian Jaya Grocer dahulu!

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Setiap bulan pasti kita akan ‘top-up’ barangan keperluan dan juga barangan rumah, kan? Mungkin ada sesetengah orang yang jenis suka beli sikit-sikit, masa satu barang habis, baru beli. Tapi ada juga segelintir yang jenis suka beli sekaligus, dan hanya beli sebulan sekali sebab lebih menjimatkan masa dan berbaloi beli banyak terus.

Tapi memang penuhlah troli bila pergi beli ‘grocery’.

Tapi seperti biasa, rakyat Malaysia sukakan apa-apa yang berkaitan dengan ‘diskaun’, ‘jualan murah’, dan sebagainya. Contohnya, tisu muka dan tandas jenama Vinda yang sebelum ini berharga RM34.90, diturunkan kepada RM27.90 sahaja.

Untuk pengetahuan korang, setiap helai Kertas Tisu Vinda Deluxe diperbuat dengan Teknologi Serat Berjalinan (Knitted Fiber Technology) yang unik, menjadikannya Lebih Kuat, Lebih Lembut, Lebih Serap. Walaupun basah, tisu ini tidak terkoyak dan tidak meninggalkan serpihan.

Helaian kertas tisu Vinda ini adalah sekurang-kurangnya 21% lebih besar daripada jenama lain. Ketebalan 3 lapisan premium dan kualiti tisu tandas yang baik! Kalau nak beli, memang berbaloi dan lebih menjimatkan.

Sama juga dengan barangan keperluan rumah ataupun barangan dapur lain.

Kalau murah dan dalam masa yang sama dapat raih ‘points’ di bawah program ‘membership’ yang telah didaftarkan, mesti ramai berebut dan berpusu-pusu untuk membeli bagai tiada hari esok!

Jaya Grocer Dedah Tips Terbaik Untuk Borong Barangan Keperluan Dengan Harga Berpatutan

Kalau nak ‘grocery shopping’ di mana-mana, perkara pertama yang perlu dititikberatkan adalah harga dan kualiti barangan. Mana taknya, barangan makanan mestilah kita nak beli yang elok, segar, dan harga berbaloi. Kalau terlalu mahal pun rabak juga poket.

Tapi lepas ini korang jangan risau, sebab Jaya Grocer ada tips untuk pelanggannya menjadi pembeli bijak dengan mendapatkan harga barangan lebih berbaloi dan berpatutan apabila berbelanja di pasar raya tersebut.

Akan ada beberapa jenama produk yang akan dijual pada harga jauh lebih rendah di pasaran untuk Jaya Grocer Members’ Special bermula 1 hingga 30 Jun 2023. Oh! Kalau korang nak tahu lebih banyak ‘deals’ yang menanti sepanjang bulan Jun ini, KLIK SINI!

Aktifkan ‘Membership’ Anda Menerusi Aplikasi Grab Untuk Nikmati Members’ Special Di Jaya Grocer!

Sebelum itu, korang hanya perlu aktifkan ‘Membership’ menerusi aplikasi Grab untuk mendapatkan kelayakan sebagai ahli secara automatik untuk menikmati tawaran bulan Jun iaitu ‘Members’ Special’ dengan menunjukkan ‘Membership’ berbentuk e-card di mana-mana kaunter Jaya Grocer.

Seperti yang kami beritahu di atas, anda tak perlu muat turun aplikasi lain, hanya perlukan aplikasi Grab (korang mesti dah ada aplikasi Grab), dan aktifkan ‘Membership’ Jaya Grocer menerusi aplikasi berkenaan sahaja. Lepas dah aktif, boleh terus menikmati tawaran diskaun produk di Jaya Grocer khas untuk ahli sahaja. Mudah dan cepat!

Kelebihannya di sini adalah untuk korang yang sudah memiliki aplikasi Grab, korang hanya perlu membuat transaksi pertama dengan menunjukkan ‘e-card membership’ di kaunter pembayaran.

Buat korang yang teringin untuk menikmati Members’ Special Jaya Grocer ini, jangan lupa untuk muat turun aplikasi Grab terlebih dahulu ya!

Lepas dah aktifkan, korang boleh ikuti langkah-langkah di bawah untuk raih mata ganjaran:

  1. Buka aplikasi Grab.
  2. Klik ‘Account’.
  3. Klik ‘Loyalty Programs’.
  4. Cashier akan imbas (scan) barcode pada aplikasi Grab.
  5. Taraa! Mata ganjaran adalah milik anda!

KLIK SINI untuk maklumat lanjut.

Aplikasi Grab Perkenal Program Keahlian Jaya Grocer. Bolehkan Pelanggan Raih Mata Ganjaran GrabRewards!

Telah diperkenalkan sejak Februari 2023, keahlian Jaya Grocer ini membolehkan pengguna mengumpulkan “mata ganjaran kesetiaan” untuk pembelian mereka di rangkaian pasaraya tersebut dalam bentuk Mata Ganjaran GrabRewards. Kalau korang nak tahu, ini adalah program kesetiaan pertama yang diwujudkan oleh Jaya Grocer.

Terbuka kepada semua secara percuma, program keahlian baru ini akan membolehkan semua pelanggan mendapatkan 0.75 Mata Ganjaran GrabRewards untuk setiap RM1 yang dibelanjakan di Jaya Grocer atau menerusi aplikasi Grab, sama ada mereka membayar pembelian menggunakan wang tunai, kad kredit atau debit, dan GrabPay (tidak termasuk cukai).

Sementara itu, untuk pengguna setia GrabUnlimited, korang boleh raih 1.5 mata ganjaran GrabRewards. K.ena cepat tau! Mata ganjaran yang diperoleh kemudiannya boleh digunakan untuk menolak bayaran di kedai ketika anda membeli-belah, atau untuk menebus e-baucar Jaya Grocer dengan mudah di kaunter pembayaran.

Apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang keemasan ini sebagai ahli untuk menikmati ganjaran serta harga lebih murah di Jaya Grocer. Yang penting, muat turun aplikasi Grab, scan QR Code di bawah, serta lawati Facebook Jaya Grocer untuk maklumat lanjut

Paling best, kalau korang dah muat turun aplikasi Grab, secara automatik korang akan mendapatkan membership e-card Jaya Grocer yang diaktifkan setelah korang membeli-belah di cawangan Jaya Grocer ataupun menerusi GrabMart.

Selamat bershopping! 😀

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.