Now Reading
3 Hari Harris Annuar Berkayuh Dari Rumah Ke Langkawi Sejauh 540KM

3 Hari Harris Annuar Berkayuh Dari Rumah Ke Langkawi Sejauh 540KM

Dapatkan isu trending, berita semasa dan berita hiburan terhangat dan terpantas menerusi telegram kami disini!


Memang tidak dapat dinafikan bahawa aktiviti berbasikal ini semakin popular dalam kalangan masyarakat masa kini. Lebih-lebih lagi mereka yang meletakkan matlamat yang ingin dicapai dalam sukan tersebut.

Meskipun goals tersebut seakan suatu hal yang mustahil, namun dengan segala usaha dan juga azam yang tinggi pasti ianya menjadi sebuah realiti.

Golongan selebriti juga dilihat tidak terkecuali meminati aktiviti berbasikal ini. Antaranya pelakon muda, Harris Annuar yang sememangnya menggemari aktiviti sukan berkenaan. Namun, dia dilihat sedikit berbeza apabila berjaya berbasikal sejauh 540km dari rumahnya sehingga ke Pulau Langkawi selama 3 hari. Wah! hebatnya dia ni.

Dia yang memuat naik video di laman Instagram miliknya itu meluahkan rasa bangga terhadap dirinya dan menyifatkan hanya dia sahaja dari kalangan artis yang berjaya menyempurnakan cabaran gila seperti itu.

“I guess I’m the only local celebrities that done this shit! I deserved congratulations from every single of you!!! Langkawi from Home,” tulisnya di ruangan kapsyen tersebut.

See Also

Bahkan, dia turut berkongsikan video perjalanannya di ruangan highlight Instagramnya. Sebelum ini, dia pernah melakukan cabaran yang sama iaitu berbasikal sejauh 375km dari rumahnya sehingga ke Cherating, Pahang.

Rata-rata ramai yang mengucapkan tahniah kepadanya dengan meninggalkan komen di ruangan komen tersebut. Tidak dilupakan juga dengan rakan-rakan artis yang lain yang turut mengucapkan kepadanya.

Kredit: Instagram/@harrisannuar
Kredit: Instagram/@harrisannuar
Kredit: Instagram/@harrisannuar

Perkongsian video yang dibuat 2 hari yang lalu itu telahpun mendapat sebanyak 315,992 views di Instagram, manakala sebanyak 54,518 yang menekan butang likes.

© 2020 BuzzKini. All Rights Reserved.