fbpx

Kolaborasi Pak Mat Western Dengan Johan Ghazali Raih Perhatian Ramai, Siap Ada Babak Bergaduh [Video]

Lakonan yang dibawa Jojo dalam video tersebut merupakan gambaran tentang kerjayanya pada ketika ini sebagai peninju Muay Thai negara.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Restoran dan pembekal makanan sejuk beku berasaskan perapan daging, Pak Mat Western cukup dikenali ramai kerana strategi pemasarannya yang sering melakukan video kolaborasi bersama selebriti terkenal serta orang-orang ternama dan popular.

Jika sebelum ini, video lakonan bekas Menteri Kesihatan, Khairy Jamaluddin menjadi ejen dan rider penghantaran Pat Mat Western berjaya mencuri tumpuan ramai.

Baca Artikel Berkaitan: [Video] “Jadi Rider Pulak..” – Lakonan KJ Dalam Iklan Promosi Pak Mat Western Bikin Ramai Kagum

Tular Pak Mat Western berkolaborasi bersama Johan Ghazli (Jojo)

Kini tular pula video kolaborasi Pak Mat Western bersama jaguh Muay Thai muda negara yang sedang meningkat naik iaitu Johan Ghazali atau lebih dikenali sebagai Jojo.

Menerusi video yang dimuat naik di akaun media sosial Pak Mat Western, kelihatan Jojo menumpaskan beberapa orang lelaki yang cuba mengganggunya semasa sedang duduk di kedai makan.

Lakonan yang dibawa Jojo itu merupakan gambaran tentang kerjayanya pada ketika ini sebagai peninju Muay Thai negara sehingga berjaya mendapat kontrak daripada ONE Championship bernilai AS$100,000 (RM465,200) hasil usaha kerja kerasnya.

Dalam video tersebut, Jojo yang baru berusia 17 tahun itu juga kelihatan disajikan dengan salah satu hidangan terkenal Pak Mat Western iaitu Big Platter.

Video berdurasi 2.30 minit itu berjaya mencuri tumpuan ramai sekali gus meraih pelbagai reaksi daripada netizen.

Netizen puji strategi pemasaran Pak Mat Western dan lakonan Jojo

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata pengguna media sosial memuji strategi pemasaran yang dilakukan oleh syarikat terbabit kerana sering berkolaborasi dengan individu yang sedang menjadi bualan ramai.

Malah ada juga yang memuji lakonan Jojo dan mendakwa dia boleh menjadi seorang pelakon suatu hari nanti seperti John Cena dan The Rock yang pada awalnya hanyalah ahli gusti.

Terdahulu, Pak Mat Western juga pernah bekerjasama dengan seorang graduan tular di media sosial yang dikenali sebagai Fahd kerana ketampanannya sehingga menjadi tumpuan rata-rata jenama dan syarikat ternama.

Laju betul diorang buat kerja, semua nama-nama ‘viral’ dia sapu…

Baca Artikel Berkaitan: [Video] Iklan Promosi Pak Mat Western Tampilkan Graduan Kacak Curi Perhatian Ramai

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.