fbpx

“Ala RM 3 Juta Je..” – Guna Alasan Baby Mengidam, Wanita Hamil Merajuk Suami Taknak Beli Lamborghini

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Umum pasti tahu mengidam adalah satu perkara yang normal bagi seorang ibu hamil. Ada yang mengidamkan makanan dan ada juga yang mengimpikan sesuatan barangan.

Namun seorang usahawan wanita, Ayunie menjadi tumpuan selepas dia memuat naik satu video di TikTok merayu pada si suami untuk membelikannya sebuah kereta mewah dari jenama Lamborghini Aventador yang bernilai RM3 juta.

Menerusi video tersebut, ibu hamil berusia 18 tahun itu yang dilihat berada di sebuah showroom bersama suaminya, bagaimanapun menggunakan ‘alasan’ dengan menjelaskan permintaaan tersebut bukanlah darinya sebaliknya adalah dari bayi yang sedang dikandungkannya.

Dia yang lebih mesra dengan panggilan Yunie kemudian turut memaklumkan sudah puas memujuk suaminya, yang dikenali sebagai Weldan namun dia tetap tidak bersetuju dengan permintaan tersebut.

Dah lama Yunie mengidam nak beli Lamborghini. Tapi bila sampai sana, suami tak setuju nak beli. Puas Yunie pujuk dan rayu sebab bukan Yunie yang nak, tapi baby yang nak,” tulisnya dalam video berkenaan.

@ayunieso24

Please uolss tlg yuni , dia cabar yuni dapat 100k like baru dia nak beli 😭😭 yuni mengidam sangat 😭😭😭 #fyp

♬ [Animals and dishes] Cute BGM – Sound Owl

“Hari ini Yunie nak tengok Lamborghini sebab baby ni mengidam.

“Nak ni please tengok ni. Boleh la RM3 juta je.. baby yang nak..” kata Yunie kepada suaminya menerusi video itu.

Si suami bagaimanapun tetap tidak bersetuju dan memintanya menunggu sehingga tahun hadapan.

Sampai hati. Lambat lagi tahun depan” kata Yunie lagi.

Boleh dapat dengan syarat dapat 100k tanda suka

Namun selepas beberapa jam merayu dan hampir merajuk, selain menggunakan alasan bayi didalam kandungan yang mahukannya, si suami di penghujung video kemudiannya bersetuju untuk membelikan kereta tersebut dengan syarat hanya jika video tersebut berjaya mendapat 100 ribu tanda suka.

“Boleh kalau nak, tapi kena dapat 100k like untuk video tiktok tu” kata Weldan kepada isterinya

Hasil penelitian kami video berkenaan setakat ini sudahpun mendapat lebih 174 ribu tanda suka sekaligus mencapai sasaran wanita tersebut.

Sebagai rekod kisah pasangan ini sebelum ini pernah tular apabila sisuami menghadiahkan isterinya sebuah kereta mewah yang dibeli secara cash sewaktu hari bahagia mereka.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.