fbpx
Now Reading
ShopeePay Day Buat Ramai Tak ‘Keruan’ Setiap Bulan. Banyak Betul Diskaun Hebat!

ShopeePay Day Buat Ramai Tak ‘Keruan’ Setiap Bulan. Banyak Betul Diskaun Hebat!

ShopeePay Day membolehkan anda menikmati diskaun terhebat pada setiap 1hb!

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

ShopeePay Day Lebih Menjimatkan!

Ha, untuk pengguna tegar ShopeePay, anda pasti tak ingin melepaskan peluang untuk menikmati pelbagai diskaun dan ‘deals’ menarik pada ShopeePay Near Me.

ShopeePay Day membolehkan anda menikmati diskaun terhebat pada setiap 1hb! Antara deals menarik menanti anda adalah:

  • 100% pulangan tunai (cashback)
  • Deals eksklusif 1 SEN dengan Baucar ShopeePay
  • Baucar eksklusif ShopeePay sehingga 50% diskaun
  • Transfer & Menang sehingga 188,888 Shopee Coins.
  • Top Up menggunakan Maybank2U dan berpeluang untuk memenangi sehingga 188,888 Shopee Coins.

Ini termasuk ketika anda menikmati hidangan pizza kegemaran di Vivo Pizza, anda boleh mendapatkan 100% cashback pada nilai 1 SEN sahaja.

Kalau nak makan Pizza Hut pun anda boleh mendapatkan MyBox Classic dengan diskaun 30%. Uish, banyak tu!

Dah makan pizza, tetiba nak pemanis mulut? Ha, boleh dapatkan Hokkaido Baked Cheese Tart dengan harga RM23 sahaja. Anda akan menerima 2 Cheese Tart dan 2 air.

Menarik, bukan? Sebab itulah untungnya menggunakan ShopeePay. Banyak tawaran, diskaun serta cashback menanti anda! Yang penting, mod pembayaran tanpa tunai yang akan memudahkan hidup anda. Ada e-Wallet, senang kerja!

Psst, nantikan baucar eksklusif ShopeePay dari pelbagai jenama terkenal seperti Baskin- Robbins, Healthland, Salad Atelier & banyak lagi sehingga 50% diskaun pada 8.8 ini!

Cara untuk menggunakan baucar ShopeePay:

Anda  hanya perlu buka aplikasi Shopee. Tekan ikon ShopeePay Near Me > Pilih ShopeePay voucher > Semak lokasi Tempat Gunakan dan Terma & Syarat > Beli Sekarang > Sahkan > Bayar Sekarang.

NOTA KAKI:

  • Anda harus sentiasa menyemak lokasi di mana baucar boleh digunakan, kerana mungkin terdapat kedai yang mengambil bahagian terhad.
  • Had penebusan dan tempoh sah dikenakan.
  • Semak butiran di bahagian Cara Menebus dan Terma & Syarat sebelum membuat pembayaran.

Untuk maklumat lanjut, boleh KLIK SINI.

Transfer Duit Dengan ShopeePay Boleh Dapat Shopee Coins!

Untuk anda yang masih belum tahu, ShopeePay juga mempunyai ciri yang membolehkan anda melakukan pemindahan wang kepada sesiapa sahaja yang menggunakan e-Wallet yang sama (ShopeePay). Tetapi jika anda melakukan pemindahan wang semasa ShopeePay Day pada 1HB Ogos nanti, anda berpeluang memenangi sehingga 188,888 Shopee Coins!

Dengan menebus Shopee Coins ini, anda boleh menerima penjimatan hebat untuk pembelian barangan keperluan secara online. Menarik, kan?!

Untuk Transfer Fund menggunakan ShopeePay, anda perlu:

  • Anda boleh menggunakan nombor telefon bimbit yang didaftarkan di bawah akaun Shopee mereka.
  • Nama pengguna akaun Shopee (jika anda tahu).
  • Kod QR mereka pada halaman Permintaan.

Lepas itu, dah boleh transfer wang dengan mudah dan cepat. Siap boleh kumpul sehingga 188,888 Shopee Coins! Siapa tak nak kan?

Bagaimana Cara Guna Baucar 1 SEN ShopeePay ?

Baucar 1 SEN ShopeePay ialah baucar yang boleh anda gunakan di premis/kedai luar talian yang menerima kaedah transaksi ShopeePay. Diskaun baucar ini boleh dibeli pada harga serendah 1 SEN melalui aplikasi Shopee di halaman ShopeePay Near Me untuk menikmati diskaun RM2 dan ke atas.

Gunakan ‘filter’ untuk kategori Makanan, Minuman, Pencuci mulut, Peruncitan dan banyak lagi untuk mencari baucar yang diperlukan.

Anda boleh membeli baucar 1 SEN ShopeePay melalui bahagian ShopeePay Berdekatan Saya di halaman utama aplikasi Shopee. Pilih ShopeePay Berdekatan Saya > Pilih Baucar > Semak lokasi Tempat Penggunaan dan Terma & Syarat > Beli Sekarang > Sahkan > Bayar Sekarang.

Ciri Ang Bao di ShopeePay!

Psst, untuk pengetahuan anda semua, ShopeePay kini muncul dengan ciri Ang Bao! Apa yang menariknya, anda boleh membuat pemindahan kepada semua orang menerusi ciri Ang Bao. Ia ditetapkan secara ‘fixed’ dan ‘random’.

Bagaimana caranya? Baca penjelasan penuh di bawah:

FIXED AMOUNT: Pengirim boleh menghantar amaun tetap kepada jumlah penerima yang dikehendaki melalui satu pautan boleh kongsi. Sebagai contoh, pengirim A menghantar RM1 menggunakan ciri ‘fixed amount’ ini kepada dua (2) pengguna. Pengirim A akan ditolak RM2 daripada akaun ShopeePay miliknya. Manakala penerima pula akan menerima RM1 setiap seorang dalam akaun ShopeePay milik mereka.

RANDOM AMOUNT: Pengirim boleh menghantar jumlah wang menggunakan ciri  ‘random’ kepada penerima yang mempunyai akses ‘Claim Link’. Sebagai contoh, pengirim A menghantar RM1 menggunakan ciri ‘random’ kepada dua (2) pengguna. Pengirim A berkenaan akan ditolak RM1 daripada akaun ShopeePay miliknya. Manakala, penerima akan menerima nilai ‘random’ dari jumlah RM1 dalam akaun ShopeePay mereka berdasarkan sistem ‘randomizer’ ini.

Nak fahami lebih lanjut? Lihat visual di bawah:

Untuk pengetahuan anda, pengguna 1.8 ShopeePay yang menggunakan ciri Ang Bao ini dan berjaya menghantar kepada minimum 30 pengguna ShopeePay, mereka layak untuk menerima kredit daripada ShopeePay yang berjumlah RM10!

Berbaloi sangat! Jangan tunggu, jom guna ShopeePay sekarang!Untuk maklumat lanjut, anda boleh KLIK SINI.

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.