fbpx
Now Reading
Babak ‘Panas’ Dalam Drama Undang Kecaman Netizen [Video]

Babak ‘Panas’ Dalam Drama Undang Kecaman Netizen [Video]

Ramai warganet yang melihat babak lakonan Shukri Yahaya dan Alya Iman itu merasakan ia tidak sesuai dipertontonkan kepada umum.

Dapatkan isu trending dan berita terhangat menerusi telegram kami! Follow Kami

Umum mengetahui kebanyakan drama khususnya drama Melayu yang dipaparkan di televisyen banyak berkisar tentang realiti kehidupan masyarakat pada masa kini.

Namun, terdapat segelintir penerbit drama yang dilihat tidak sensitif dengan budaya masyarakat Malaysia apabila memaparkan babak yang tidak sesuai untuk tontonan umum.

Walaupun hakikatnya adengan itu merupakan realiti yang biasa berlaku dalam kehidupan namun bagi sesetengah individu, mereka berpendapat babak tersebut tidak seharusnya ditayangkan.

Babak Perempuan Simpanan Lihat Lelaki Mandi Jadi Bualan Hangat

Terbaharu, drama lakonan pelakon lelaki terkenal Shukri Yahaya dan Ezanie Jasny kini menjadi bualan hangat apabila memaparkan babak yang disifatkan ‘panas’ oleh sesetengah warganet.

Menerusi video sedutan drama yang dikongsikan di Twitter (X) @twtbiy, kelihatan watak perempuan simpanan lakonan Alya Iman sedang melihat teman lelakinya mandi.

Apa yang lebih menjadi perhatian adalah kelihatan babak tersebut seolah-olah memaparkan teman lelakinya itu tidak mengenakan sebarang pakaian.

Malah, dipenghujung video berkenaan, kelihatan pelakon lelaki itu menarik pelakon wanita berkenaan dan mengajaknya mandi bersama.

Lakonan Jadi Bualan Hangat Netizen

Sedutan video yang telah mendapat 1.2 juta tontonan itu nyata menarik perhatian netizen. Rata-rata menyifatkan adegan tersebut tidak sesuai untuk dipersembahkan kepada umum.

Malah, ada yang mempertikaikan kualiti drama Melayu pada masa kini yang dilihat seolah-olah mempromosikan adegan tidak bermoral kepada masyarakat.

Berikut antara komen netizen:

“Penulis Skrip Tiada Etika, Pengarah Tidak Rasa Malu, Pelakon?”

“Jijik! Sampai Bila Filem Atau Drama Malaysia Kena Macam Ni”

“Kenapa Cerita Melayu Makin Mengarut?”

“Siapa Produser, Penulis & Pengarah Cerita Ni?”

“Benda Macam Ni Boleh Tayang Dekat Malaysia?”

Baca Artikel Berkaitan: ‘Babak Dewasa’ & Watak Wanita Matang Lakonan Qistina Raisah Jadi Bualan Hangat [Video]

Baca Artikel Berkaitan: Isu Babak Panas, JAKIM Panggil Zul Ariffin & Produksi Drama ‘Perempuan Itu’

View Comments (0)

Leave a Reply

© 2022 BuzzKini. All Rights Reserved.